اخبار داغ

بازدید فرمانده سپاه بیت المقدس از اردوهای جهادی در قروه + تصاویر

بازدید فرمانده سپاه بیت المقدس از اردوهای جهادی در قروه + تصاویر
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از اردوی جهادی جهادگران بسیجی در شهرستان قروه بازدید نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمدحسین رجبی با حضور در "روستاهای برمه‌تپه، شیروانه و تکیه" از توابع شهرستان قروه از فعالیت گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این بازدید از نزدیک فعالیت‌های دانشجویان بسیجی را در قالب اردوهای جهادی در روستاهای محروم بخش چهاردولی شهرستان قروه نظاره‌گر شد و از فعالیت‌ها و زحمات آنان قدردانی کرد.

,

 

,

گفتنی است؛ 900 نفر از دانشجویان و جهادگران آتش‌ به اختیار در قالب 37 گروه جهادی در 55 روستای استان کردستان مشغول به فعالیت و انجام کارهای جهادی هستند و به یاری مردم در مناطق  محرم رفته‌اند.

,

 

,

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در جریان این بازدید در شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: 25 گروه جهادی در شهرستان قروه در اردوهای جهادگران بسیجی حضور دارند که به تعداد 280 نفر می باشند.

,

 

,

وی با بیان اینکه این افراد از ششم تا 22 شهریور در منطقه چهاردولی فعالیت می کنند افزود: حوزه فعالیت جهادگران بسیجی در بخش چهاردولی در زمینه های پزشکی ، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی می باشد.

,

 

,

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه پزشکی اشاره نمود و بیان داشت: از جمله اقدامات انجام شده در این اردوهای جهادی ویزیت عمومی و توزیع دارو به تعداد 350 نفر، ویزیت متخصص به تعداد 2 نفر، خدمات زنان و زایمان به تعداد 60 نفر و خدمات دندانپزشکی به تعداد 402 نفر می باشد.

,

 

,

احداث 50 واحد مسکونی خانه محروم در شهرستان قروه

,

 

,

سردار رجبی به احداث 50 واحد خانه مسکونی محروم در شهرستان قروه اشاره نمود و بیان داشت: تعداد ۵۰ واحد مسکونی قرار است با همکاری کمیته امداد حضرت امام و سپاه در مناطق محروم برای خانواده‌های نیازمند ساخته شود.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه