اخبار داغ

اردوهای جهادی در مناطق محروم اسدآباد، کار خود را آغاز کردند

اردوهای جهادی در مناطق محروم اسدآباد، کار خود را آغاز کردند
مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمدرسول الله 2»، با اجرای برنامه‌های مختلف در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم اسدآباد، کار خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمدرسول الله 2»، با اجرای برنامه‌های مختلف در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم اسدآباد، کار خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

, ,

 این برنامه‌ها با حضور بسیجیان در رده‌های مختلف کارمندی، حوزوی، پایگاهی، دانش‌آموزی، دانشجویی، پزشکی و طلاب در مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهر اسدآباد آغاز و هر کدام از گروه‌های جهادی اجرای یک کار فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی را برعهده گرفتند.

,

در هر گوشه مسجد یک گروه جهادی از پایگاه‌های مختلف بسیج حضور داشت و بسیجیان، آموزش‌هایی همچون خیاطی، بهداشتی، نقاشی، میناکاری را به افراد این منطقه محروم ارائه کردند.

,

, ,

گوشه دیگر مسجد نیز برخی از بسیجیان با آوردن وسایل بازی مانند مار و پله و دومین، کودکان و نوجوانان این منطقه را سرگرم کردند.

,

همچنین در این مسجد میز خدمت مسئولان ادارات دایر شد و مردم این منطقه مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند و درادامه نیز فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به همراه فرماندار و چندتن از مسئولان به منازل افراد بی بضاعت سرکشی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه