اخبار داغ

رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان:

پیوند علمی و کاربردی برای تربیت دانشجویان کشور را نجات خواهد داد

پیوند علمی و کاربردی برای تربیت دانشجویان کشور را نجات خواهد داد
رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت: پیوند علمی و کاربردی برای تربیت دانشجویان همان چیزی است که می تواند کشور را نجات دهد و در این دانشگاه این هدف به صورت جدی دنبال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ عنایت الله معافی رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه ریاست این دانشگاه گفت: امروز در منطقه ای زندگی می کنیم که امنیت بسیار خوبی دارد در حالی که کشورهای همسایه ما از جمله عراق، سوریه،یمن و.. شرایط امنیتی بحرانی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

معافی ادامه داد: امروز باید بررسی کرد که نیاز دانشگاه های ما چیست، چه میزان فارغ التحصیل در ابعاد مختلف داریم که نمی توان از آن ها استفاده کرد در حالی که جایگاه شغلی آن ها موجود است.

,

وی تصریح کرد: دانشگاه های دولتی و خصوصی زیادی در کشور وجود دارند که خروجی مناسبی در جامعه ندارند و علاوه بر آن ارتباط صنعت با دانشگاه ها نیز بسیار ضعیف است.

,

رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان دانشگاهی نمی توانند وارد بازار کار شوند، عنوان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله دانشگاه هایی است که نه تنها به صورت تجربی بلکه به صورت علمی دانشجویان خود را برای ورود به بازار کار آماده می کند.

,

معافی خاطر نشان کرد: پیوند علمی و کاربردی برای تربیت دانشجویان همان چیزی است که می تواند کشور را نجات دهد و در این دانشگاه این هدف به صورت جدی دنبال می شود.

,

وی تاکید کرد: مشکل امروز کشور بیکاری است و همه می گویند فارغ التحصیلان زیادی داریم که شغلی برای آن ها وجود ندارد در حالی که واقعیت این است شغل های زیادی وجود دارد که فارغ التحصیلان نمی توانند آن ها را انجام دهند.

,

رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان در پایان مطرح کرد: برای آبادانی و پیشرفت کشور باید تلاش کرد و با حرف زدن و شعار دادن نمی توان کار انجام داد و ما در این دانشگاه همین هدف را دنبال کرده و خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه