اخبار داغ

همزمان با رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج انجام می شود؛

اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در استان مرکزی/ تامین ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار

اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در استان مرکزی/ تامین ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار
مسئول بسیج اصناف استان مرکزی گفت: در قالب طرح«یک کاسب، یک دانش‌آموز» ۳۰۰ کسبه خیر استان اقلام مورد نیاز هزار دانش آموز نیازمند را تامین خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فراهانی مسئول بسیج اصناف استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» از روز پنج شنبه ۲۲ شهریورماه همزمان با سراسر کشور، در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) در استان مرکزی برگزار و تا اول مهر ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فراهانی با اشاره به اینکه طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود اظهار کرد: در قالب این طرح بازاریان و تجار خیر استان اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند را از قبل لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر را پرداخت و یا این اقلام را تهیه و به این افراد تقدیم می کنند.

,

وی با بیان اینکه کار شناسایی کسبه خیر و دانش آموزان نیازمند در استان انجام شده است بیان کرد: در قالب این طرح ۳۰۰ کسبه خیر استان اقلام مورد نیاز هزار دانش آموز نیازمند را تامین خواهند کرد.

,

مسئول بسیج اصناف استان مرکزی اضافه کرد: این طرح با مشارکت بسیج اصناف، اتاق اصناف، واحدهای صنفی و بسیج دانش آموزی در سراسر استان مرکزی انجام می شود.

,

فراهانی با تاکید بر اینکه کسبه خیر استان همواره کمک های خودشان را به دانش آموزان نیازمند انجام می دهند بیان کرد: امروز هم که در جنگ اقتصادی قرار داریم بازاریان و کسبه، دانش آموزان محروم را فراموش نکرده اند و در کنار آنها قرار دارند.

,

وی خاطرنشان کرد: طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان از دانش آموزان بی بضاعت و بازمانده از تحصیل برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه