اخبار داغ

رایحه خوش خدمت در میدان جهادگری

رایحه خوش خدمت در میدان جهادگری
ظرفیت بسیج وسیع بوده و می تواند اثربخشی خود را در هر عرصه ای که وارد شده است به خوبی به نمایش بگذارد،اکنون در ۴۰سالگی انقلاب که دشمن همه توان خود را برای ناامیدی مردم به کار بسته است، بسیج بیشتر از گذشته با حضور پررنگ خود به میدان آمده و آماده خدمات دهی به مردم ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، اردوی جهادی مقدمه ای بر سبک زندگی جهادی و تعمیق و گسترش روحیه ای جهادی است،که به آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت‌زدایی از چهره نقاط محروم کشور می‌انجامد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

بسیجیان در قالب اردوهای جهادی تقریبا همه دغدغه ها و علایق و سلیقه ها را توانسته اند پوشش بدهند ، هم همان‌هایی که دغدغه آجر روی آجر گذاشتن دارند و هم‌آن‌های که دغدغه کارآفرینی دارند. 
اردوهای جهادی علاوه بر خدمت رسانی به محرومان به خودسازی هم می پردازند.اردوهای جهادی تمرینی برای جهاد در زندگی است و این توصیف ما را ناخودآگاه به یاد دلاوری‌های بچه‌هایی می‌اندازد که امروز خاطره‌شان برای ما الگو است.
رزمایش اقتدار عاشورایی از جمله رزمایش‌های سال‌های اخیر کشور به شمار می‌رود که تنوعی از برنامه‌ها در زمینه دفاع از ارزش‌های کشور و حمایت از محرومان و حمایت از تولید کالا‌های ایرانی را در خود جای داده است. درحالی که با گذشت ۱۰ روز از این همایش شاهد خدمات متنوعی در زمینه محرومیت‌زدایی در استان‌های مختلف کشور بودیم این‌بار نوبت به حمایت از واحد‌های تولیدی که این‌روز‌ها در زمینه تولیدات حال خوشی ندارند رسید که با حمایت بسیجیان بتوانند مشکلات پیش‌روی خودرا حل کنند و دوباره بتوانند به روز‌های شکوفایی بازگردند. این مهم سبب شد تا برای اولین بار در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان آذربایجان شرقی با سرکشی به واحد‌های تولیدی استان به رفع مشکلات آن‌ها بپردازند.

,
,
,

 

,

با توجه به اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، در واقع مراکز تولیدی و صنعتی خط مقدم و سنگر مقابله با تهاجم دشمن هستند و کارگران با لباس روحانی و خاکی در حکم همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.  امسال همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج کارگری و کارخانجات اقدام به برگزاری شیفت ایثار در روز ۲۰ شهریور در سراسر کشور می‌کند که در این مانور چند هزار کارگر بسیجی به جای شرکت در رزمایش میدان رزمی در خود کارخانجات اقدام به برگزاری شیفت ایثار می‌کنند.

,

Image title

, Image title,

حضور ۱۸۰۰ بسیجی در واحد‌های تولیدی

,

حضور ۱۸۰۰ بسیجی در واحد‌های تولیدی با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید کالای ایرانی نامگذاری شده است و باتوجه به مشکلات پیش آمده برای این واحد‌ها نوبت به بسیجیان رسید تا با حضور درمراکز تولیدی آذربایجان شرقی به حمایت از تولیدکنندگان و رفع مشکلات آن‌ها بپردازند. این موضوع سبب شد مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج کارگری با عنوان «شیفت ایثار» در ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی استان خبر دهد. جواد عقلمندی با اشاره به حضور ۱۸۰۰ نفر از بسیجیان در این رزمایش گفت: این رزمایش برای مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان، امروز با نام سپاهیان محمدرسول الله (ص) و با شعار خدمت بی‌منت به مردم برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد:در این رزمایش بسیجیان برای کمک به تولید و صنعت استان، بازیافت مواد، جمع‌آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری و ایمنی و بهداشت در واحد‌های تولیدی به صورت داوطلبانه فعالیت خواهند کرد.

,

 کارگران عضو بسیج در کارخانه‌ها علاوه بر وظایف معمولی و محوله خود در اوقات فراغت بدون چشم‌داشت اضافه کاری و یا دستمزد در مراکز تولیدی خود خدماتی انجام می‌دهند که در جهت تقویت تولید و کمک به کارخانه و رونق تولید خواهد بود.

,

کارگران بسیجی در اجرای این قسمت از رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور  در کارخانجات سراسر استان  کمر همت بسته اند و کمک حال تولید شدند.  هر شغلی که با قاچاق کالا از بین برود، درواقع حکم همان گرا دادن به دشمن در جنگ اقتصادی است. 

,

Image title

, Image title,

 

,

شرکت داروسازی شهید قاضی از جمله کارخانجاتی  بود که کارگران بسیجی در شیفت ایثار این کارخانه شروع به فعالیت کردند این شرکت  در سال ۱۳۶۳تاسیس گردید و از خرداد ماه ۱۳۷۰ با هدف تولید انواع محلولهای تزریقی،شستشو و آمپول آب مقطر تزریقی (انسانی،دامی)کار تولیدی خود را آغاز نمود . در حال حاضر ۵۶ محصول انسانی و ۲۱ محصول دامی ، با ظرفیت ۳۶ میلیون بطری انواع محلولهای تزریقی و ۱۵۰ میلیون عدد انواع آب مقطر و آمپول دارویی تولید می نماید.پروژة داروسازی شهید قاضی ، در زمینی به مساحت ۵/۴۲ هکتار، در حومة شهر تبریز ، در دامنة کوه سهند ، یکی از مناطق خوش آب و هوا و مناسب از نظر دور بودن از آلودگی های محیطی و نزدیک بودن به جادة ترانزیتی بین المللی تبریز – تهران ، انجام گردید . کارخانه مجهز به مدرنترین تکنولوژی تولید محلول‌های استریل ، در دنیا بوده و در نوع خود در خاورمیانه کم نظیراست . با توجه به اهمیت و ضرورت فیلتراسیون هوای محیط کارخانه از گرد و غبار و سایر آلودگی‌ها ، حدود ۵/۵ هکتار از مساحت کل زمین کارخانه به فضای سبز و گلکاری اختصاص یافته و جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به محیط کارخانه یک نوار به عرض ۲۰ متر از انواع درختان مناسب منطقه درختکاری شده است. 

,

Image title

, Image title,

تولید بیش از ۷۰ نوع دارو در شرکت دارو سازی شهید قاضی

,

دکتر باسمنجی مدیر عامل شرکت دارو سازی شهید قاضی در مراسم آغاز عملیات شیفت ایثار که از این رکت شروع شد با اشاره به توانمندی های کشور در دارو سازی اظهار داشت: این شرکت از جمله کارخانجاتی است که به لطف خدا تعطیل نشده است و به ۴۵۰ نفر پرسنل در دو شیفت کاری به تولید دارو می پردازد،

,

وی گفت: در حال حاضر ۷۰ نوع دارو در این شرکت تولید و روانه بازار می شود و در صدد هستیم تا  تا ۲۱ نوع دیگر دارو هم در این شرکت تولید شود.

,

باسمنجی با اشاره به وضعیت تولید دارو در کشور گفت: خوشبختانه ۹۵ درصد داروی مورد نیاز کشور  در داخل تولید می شود و فقط بخش ناچیزی  از طریق کشورهای دیگرر وارد می شود که با توجه به منویات رهبر انقلاب در تولید و بی نیاز ساختن کشور از  سلطه اقتصادی بیگانگان، در چند سال آینده نیز فناوری ساخت داروهای خاص نیز در داخل کشور خواهد بود.

,

Image title

, Image title,

 

,

مدیر عامل شرکت دارو سازی  شهید قاضی گفت: جنگ امروز دشمن جنگ اقتصاد ی است دشمن از طریق حمله نظامی مایوس شده است و سعی دارد تا با افزایش فشار بر اقتصاد کشور مردم ایران را تسلیم خود کند که ما متخصصان و صنعتگران کشور دشمن را  همانطور که در جنگ نظامی شکست دادیم در عرصه اقتصادی نیز مایوس خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت  ایادی استکبار در این نبرد نابرابر پیروز شوند.

,

 دستور آغاز این عملیات  توسط سردار عباسقلی زاده جانشین سپاه عاشورا  داده شد، وی همچنین درباره این رزمایش در سخنانی گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج به طور همزمان در سراسر کشور  انجام می شود و بیش از ۴۰ هزار نفر از کارگران بسیجی در مرحله شیفت ایثار این رزمایش  حضور دارند و فعالیت می کنند.

,

Image title

, Image title,

دشمن خود اعتراف می کند که نظام اسلامی همواره در عرصه های علمی نیز موفق عمل کرده است

,

جانشین سپاه عاشورا گفت: بسیج نیرویی ماورایی است که توسط حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد تا از کیان و خاک و مال و ناموس این کشور  دفاع کند، عده ای تصور می کردند که بسیج با پایان دفاع مقدس  تمام خواهد شد ولی جوانان انقلابی  در سال های بعد از دفاع مقدس نیز با حضور در عرصه های مختلف سازندگی و علمی توانستند در پیشرفت و حرکت روبه رو جلو کشور نقش مهمی را بر عهده گیرند. سردار عباسقلی زاده خاطر نشان کرد دشمن خود اعتراف می کند که نظام اسلامی همواره در عرصه های علمی نیز موفق عمل کرده است  و وجود کارخانجات و صنعت  گواه اعترافات دشمن است.

,

کمک به تولید و پیشرفت کشور سردار و صنعتگر نمی شناسد همه باهم و دست در دست هم برای رشد و اعتلای این کشور قدم بر می دارند. سردار عباسقلیزاده  جانشین سپاه عاشورا نیز شخصا در این رزمایش  در شیفت ایثار شرکت می کند و همراه تنی چند از فرماندهان و مسئولان پابه بای کارگران این شرکت کار کردند

,

Image title

, Image title,

 

,

 

,

پتروشیمی تبریز از دیگر اماکنی بود که  شیفت ایثار در این کارخانه نیز اجرا شد،شرکت پتروشیمی تبریز در زمینی به مساحت ۳۹۱ هکتار و ارتفاع ۱۳۶۲ متر از سطح دریا در جنوب غربی شهر تبریز و در جوار غربی پالایشگاه تبریز واقع شده است.

,

Image title

, Image title,


آرمان شرکت پتروشیمی تبریز:
"نگین برتر صنایع پتروشیمی کشور با رویکرد خطای صفر، رخداد صفر وآلایندگی صفر

,
,
,


در راستای ایفای تعهدات زیست محیطی آنالایزرهای غبار محیطی، منواکسید کربن وگازهای آلی فرار در دو ایستگاه داخل مجتمع پتروشیمی تبریز نصب و راه اندازی گردید.

گفتنی است که در آنالایزر گازهای آلی فرار از تکنولوژی فوتو آیونیزیشن دیود، آنالایزر منواکسید کربن از تکنولوژی اسپکترومتری و آنالایزر غبار از تکنولوژی لیزری استفاده شده است و مطابق با شیوه نامه سازمان حفاظت محیط زیست می­باشد.

,
,
,
,

Image title

, Image title,

 

,

ظرفیت بسیج وسیع بوده و می تواند اثربخشی خود را در هر عرصه ای که وارد شده است به خوبی به نمایش بگذارد،اکنون در ۴۰سالگی انقلاب که دشمن همه توان خود را برای ناامیدی مردم به کار بسته است، بسیج بیشتر از گذشته با حضور پررنگ خود به میدان آمده و آماده خدمات دهی به مردم ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه