اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

رزمایش خدمت، الگویی برای مدیریت در شرایط بحران است/ گروه‌های جهادی پشتیبان دولت هستند

رزمایش خدمت، الگویی برای مدیریت در شرایط بحران است/ گروه‌های جهادی پشتیبان دولت هستند
رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: رزمایش خدمت الگویی برای مدیریت در شرایط بحران است، اینکه با دست خالی فقط با عزم و اراده می‌توان خدمت‌رسانی همه جانبه ای به مردم محروم ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود محمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین، با اشاره عملکرد قابل توجه اردوهای جهادی اظهار کرد: بازدیدهای صورت گرفته از اردوهای جهادی طی امسال و سال گذشته نشان داد که کار جوانان در راستای این حرکت بسیار ارزشمند و مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: شرکت در اردوهای جهادی موجب مسئولیت‌پذیری و تقویت حس خودباروری و تمرین سخت کوشی دانش آموزان و دانشجویان خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک در مجلس بیان کرد: زمانی که جوانان ما در راستای ارائه خدمات رایگان و ارزان در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند، نشان‌دهنده حرکت امیدبخشی است که موجب اعتمادآفرینی در جامعه می‌شود.

وی ابراز کرد: باید نسبت به برنامه‌های بسیج سازندگی به عنوان یک حلقه مفقود و آسیب دیده شده اعتماد حاصل شود.

حرکت‌های جهادی باید ادامه پیدا کند 
محمدی با بیان اینکه اعتماد مردم باید بازسازی شود، عنوان کرد: اردوهای جهادی علاوه بر افزایش مسئولیت دانش‌آموزان و بسیجیان احساس مشارکت عمومی را نیز در آنها ارتقا می‌بخشد.

وی ادامه داد: اردوی جهادی نه تنها موجب آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت‌زدایی می‌شود، بلکه موجب ایجاد امید به زندگی مناطق محروم خواهد شد و همچنین با این حرکت مردم احساس می‌کنند که کسانی به فکر آنها هستند و در جهت رفاه آنها تلاش می‌کنند. 

این مقام مسئول بیان کرد: در مجموع فعالیت بسیجیان در اردوهای جهادی حرکت بسیار مبارکی است؛ به‌ویژه اینکه نقاط محروم و دورافتاده استان که کمتر مورد توجه است، مورد هدف قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی خدمات بسیار ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف آبرسانی، ساخت خانه عالم، ساخت منازل برای محرومان و کمک به فضاهای آموزشی ارائه کرده اند. 

رئیس کمیسیون اصل 90 بیان کرد: حرکت‌های جهادی باید ادامه پیدا کند و نیاز دارد همه پای‌کار باشند و از این حرکت حمایت کرده و در راستای توسعه و ارتقای آن تلاش کنند و باانگیزه هرچه تمام تر به مردم خدمات رسانی شود. 

با دست خالی هم می‌توان خدمت کرد 
وی درباره اجرای طرح "رزمایش خدمت" از روزهای ابتدایی شهریورماه کرد: رزمایش خدمت در واقع نماد این حرکت است که با دست خالی و فقط با عزم و اراده می‌توان خدمت‌رسانی بسیار خوبی برای مردم انجام داد. 

محمدی ابراز کرد: باتوجه به تنگناها و مضیقه‌های بسیاری که با آن مواجه هستیم این حرکت می‌تواند حمایت خوبی به دولت در راستای حل مشکلات کشور باشد. 

نماینده مردم قزوین در مجلس اذعان کرد: به طور یقین باید باانگیزه هرچه تمام‌تر به مردم خدمت‌رسانی شود و این رزمایش در واقع نماد چنین حرکتی هست. 

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی پشتیبان دولت هستند، عنوان کرد: رزمایش خدمت الگویی برای مدیریت در شرایط بحران است، اینکه با دست خالی فقط با عزم و اراده می‌توان خدمت‌رسانی همه جانبه ای به مردم محروم ارائه داد. 

این مقام مسئول در پایان گفت: رزمایش خدمت یک حرکت جهادی در راستای حل مشکلات کشور است و حضور گروه‌های جهادی کمک بسیار خوبی برای دولت است، به‌ویژه اینکه کشور با تنگناهای اعتباری و بودجه‌ای مواجه است. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, با دست خالی هم می‌توان خدمت کرد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه