اخبار داغ

بررسی مشکلات بیش از 40 پروژه گردشگری در اردبیل

بررسی مشکلات بیش از 40 پروژه گردشگری در اردبیل
سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بررسی مشکلات بیش از 40 پروژه گردشگری از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، ناصر محمودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران، اداره کل میراث فرهنگی استان خود را مالک فرایند اجرای پروژه دانسته و به صورت مستمر مشکلات بررسی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در جلسات پنجره واحد که به صورت هفتگی برگزار می شود، با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مشکلات طرح های گردشگری بررسی شده و نسبت به حل و فصل آن اقدام می شود.

,

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: عمده مشکلات طرح های گردشگری مربوط به تغییر کاربری، واقع شدن طرح در حریم راه و دریافت تسهیلات بانکی است.

,

محمودی متذکر شد: با همفکری و تعامل دستگاه های اجرایی مشکلات اغلب پروژه ها حل و فصل شده و طرح ارائه شده وارد فاز عملیاتی شده است.

,

وی گفت: با توجه به قابلیت اشتغال زایی بالای طرح های گردشگری با هزینه کرد اندک انتظار می رود دستگاه های اجرایی حامی سرمایه گذاران این حوزه باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه