اخبار داغ

اگر اعتصاب نکنید نه خودتان و نه کارتان در امان نخواهید بود!

اگر اعتصاب نکنید نه خودتان و نه کارتان در امان نخواهید بود!
چهارشنبه 21 شهریور 97 رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران مردم برخی شهرهای استان کردستان را با فشار رسانه‌ای و ایجاد رعب و وحشت وادار کردند که در اعتراض به اعدام سه تن از اعضای گروهک کومله اعتصاب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در ابتدا افراد پشت پرده و تصمیم گیرنده این اعتصاب روز دوشنبه 19 شهریور را برای اجرای آن اعلام کردند اما وقتی احساس کردند که جامعه هنوز آماده پذیرش آن نیست و ممکن است با عدم پذیرش مردم مواجه شود، تصمیم گرفتند روز اعتصاب  را به روز چهارشنبه به تعویق بیندازند تا بتوانند تاحد امکان افکار عمومی را برای پذیرش انجام یک اعتصاب سراسری آماده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

از همان ابتدای اجرای عملیات چون می دانستند مردم با آنها همراهی نمی‌کنند، گفتند اگر کسی به این اعتصاب نپیوندد جاش و خودفروخته است و باید تاوان پس بدهد و یقین بداند در امان نخواهد بود.

,

 

,

اغلب کانالهای معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و ترتیب دادگان این اعتصاب در خروجی های خود آورده اند؛ به اصناف، اتاق های بازرگانی، مدیران پاساژها و بازارچەها، پیمانکاران و صاحبان شرکت ها و دفاتر خدماتی و تجاری، بازاریان، مغازەداران و حتا دکەداران و دستفروشان کە نان‌شان در مزدوری حاکمیت بودە و یا از سر خوش رقصی برای حاکمان و یا از روی بزدلی و محافظه کاری اقدام به باز کردن بازارچەها، دکان، پاساژ و یا دفاتر کار نمایند هشدار می‌دهیم این اقدامات توسط جوانان میهن دوست و انقلابی تنبیه خواهید شد و خود و محل کارتان در امان نخواهد بود!

,

 

,

در بررسی‌های میدانی خبرنگار ما، اکثر مغازه‌دران سنندجی عنوان کرده‌اند که مبادا توسط معاندان نظام و گروهک‌ها به آنان برچسب جاش و خو فروش داده شود و از روی ترس و ناچاری مجبور شده‌اند کرکره مغازه‌هایشان را پایین بکشند.

,

 

,

بر اساس گزارش خبرنگار ما، جلو هر پاساژ و مجتمع تجاری عده‌ای جوان که وابستگی و هویت آنها مشخص نیست مانع ورود مردم به داخل این پاساژها می‌شوند و در چند مورد سرایدار پاساژ را هم مجبور کرده‌اند که کرکره پاساژ را پایین بکشد و محل را ترک کند! و جای تعجب اینجاست که هیچ کسی به این افرد کاری ندارد هرچند که در تمامی مسیر خیابان پاسداران – فردوسی و طالقانی تنها چند مأمور انتظامی رویت شده که آن هم مربوط به راهنمایی و رانندگی بوده است.

,

 

,

به گفته خبرنگار میدانی کُردتودی، در سطح خیابان سنندج افردی به صورت نامحسوس در حال گشت زنی هستند و مغازه‌دارانی را که هنوز مغازه‌های خود را نبسته اند را به پایین کشیدن کرکره وادار می کنند که در چند مورد موجب درگیری لفظی این افراد با دکان‌داران شده است و یکی از مغازه‌داران معترض به این اعتصاب یک روزه، عنوان کرده ترتیب دادگان این اعتصاب تنها به فکر منافع خود هستند و تنها ما هستیم که ضرر می‌کنیم!

, کُردتودی،,

 

,

در هرصورت توصیه ما این است که امروز مغازه‌های خود را باز نکنید چون ممکن است به شما برچسب خودفروش بزنند و یا اینکه نه خودتان و کارتان توسط گروهک‌ها در امان نخواهید بود!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه