اخبار داغ

اقدام و عملی از جنس رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج؛

فعالیت گروه جهادی که موجب شادی دل کودکان شد/رنج نداشتن لباس دیگر مانع تحصیل نمی شود

فعالیت گروه جهادی که موجب شادی دل کودکان شد/رنج نداشتن لباس دیگر مانع تحصیل نمی شود
تهامی پور با بیان اینکه گروه جهادی ام ابیها (س) در منطقه زرند کرمان با همکاری خواهران پایگاه بسیج فعالیت خود را انجام می دهد، گفت: در این گروه جهادی دوخت ۱۸۰ دست لباس فرم مدرسه برای کودکان بی سرپرست انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده سمانه تهامی پور مسئول گروه جهادی ام ابیها (س) در گفتگو با راه آرمان ؛ در خصوص فعالیت های این گروه جهادی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه محرومیت زدایی و به منظور رفع مشکلات فعالیت های خود را انجام می دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با بیان اینکه گروه جهادی ام ابیها (س) در منطقه زرند کرمان با همکاری خواهران پایگاه بسیج فعالیت خود را انجام می دهد، عنوان کرد: در این گروه جهادی دوخت ۱۸۰ دست لباس فرم مدرسه برای کودکان بی سرپرست انجام می شود.

,

تهامی پور با اشاره به اینکه اعضای گروه جهادی افرادی هستند که در مناسبت های مختلف در حلقه های صالحین فعالیت داشته اند، ابراز کرد: افراد حاضر در گروه تمایل به انجام کار داشته اند و به این گونه نبوده است که انجام این کار را از خود جدا بدانند.

,

وی در خصوص شرایط حاکم بر منطقه فعالیت گروه جهادی ام ابیها (س) اظهار کرد: در این منطقه فقر معیشتی و اعتیاد به وفور دیده می شود و با توجه به اینکه فقر کودکان بی سرپرست را مشاهده کرده ایم فعالیت خود را در این منطقه قرار داده ایم.

,

تهامی پور در پایان در رابطه با آثار فعالیت گروه جهادی در منطقه یاد شده خاطر نشان کرد: انجام این فعالیت ها موجب شادی دل بچه های منطقه شده است و دوخت لباس موجب می شود که آنها تنها دغدغه تحصیل داشته باشند و این گونه نباشد که به دلیل رنج نداشتن لباس درس نخوانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه