اخبار داغ

آزمون سخت الدحیل مقابل پرسپولیس برای رسیدن به دستاورد تاریخی

آزمون سخت الدحیل مقابل پرسپولیس برای رسیدن به دستاورد تاریخی
بنابر تحلیل رسانه قطری تیم فوتبال الدحیل قطر آزمون سختی برای رسیدن به دستاورد تاریخی در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، تیم فوتبال الدحیل در سخت‌ترین بازی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا باید خارج از خانه رودرروی پرسپولیس قرار بگیرد. پس از کسب 9 پیروزی این بازی می‌تواند تیم فوتبال الدحیل را به یک دستاورد تاریخی در لیگ قهرمانان آسیا برساند و برای رسیدن به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در تهران تلاش خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ادامه این تحلیل روزنامه قطری آمده است: تیم فوتبال الدحیل روی تجارب به دست‌آمده بازیکنانش در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تکیه می‌کند. توانمندی‌های آنها در این رقابت‌ها رشد و به اثبات رسیده است. حالا این تیم یک رویارویی سخت دیگر در تهران برابر حریف دشوار ایرانی خواهد داشت. تیمی که خود تجارب زیادی دارد و به دنبال شکستن رکورد و بازداشتن سریال پیروزی‌های متوالی تیم فوتبال الدحیل قطر است. نبیل معلول (سرمربی تونسی) از امروز شاگردانش را به طور کامل پس از پایان بازی‌های دوستانه ملی در اختیار دارد و تیمش باید مهیای سفر روز شنبه آینده به تهران شود.

,

تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت ساعت 18:30 دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم برنده به نیمه‌نهایی راه خواهد یافت.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه