اخبار داغ

استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

مرکز مدیریت جنگ اقتصادی علیه ایران، خزانه‌داری آمریکاست

مرکز مدیریت جنگ اقتصادی علیه ایران، خزانه‌داری آمریکاست
استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن با ما وارد فاز جنگ نظامی نمی‌شود چون قدر نظامی ما را می‌داند اکنون وارد جنگ اقتصادی شده است و مرکز مدیریت این جنگ خزانه‌داری آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت السلام امیر قلی جعفری در بیست و نهمین یادواره شهدا شهر چلیچه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدا مدافع حرم گفت: در شرایط سخت کنونی نیاز است تاریخ را کمی مرور کنیم، از بین 124 هزار پیامبر تنها حضرت محمد (ص) دین و شریعت کامل داشتند و مبعوث شدند تا دین حق را گسترش دهند.
 
وی در ادامه افزود: از بین تمامی فقها کسی نتوانست حکومت کند به‌جز یک نفر آن‌هم کسی نبود جز امام خمینی (ره) و خداوند شرایط را فراهم نمود تا این بزرگ‌مرد بتواند حکومت اسلامی را برپا کند و دنیا را با پشتوانه پولاد مردانی در هشت سال دفاع مقدس شکست دهد.
 
حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: امروز هر کس که در این مملکت مسئولیتی دارد به‌نوعی حکومت می‌کند و تمام آن‌ها مدیون خون شهدا هستند در روز قیامت ما باید پاسخگو خون شهدا باشیم از ما می‌پرسند که ما رفتیم و جان دادیم شما بعد ما چه کردید؟ آن‌ها از همه‌چیز خود گذشتند که بگویند ما تن به خاری نمی‌دهیم ولی عده‌ای در این زمانه برای رهبر نامه می‌نویسند ومی خواهند در مقابل آمریکا دست بالا ببریم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, ,

 
وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ، ما با دست‌های خالی توانستیم دنیا را شکست دهیم اما اکنون بسیار قدرتمند شده‌ایم و کسی نمی‌تواند به کشور ما نگاه بد کند پس چرا باید در مقابل زور تسلیم شویم.

جعفری بیان داشت: جنگ نظامی دیگر تمام‌شده است و ما با دادن خون‌های بسیار یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم و اکنون نیز می‌توانیم دشمن را در بیرون مرزها هم زمین‌گیر کنیم و شکست دهیم.
 
وی اظهار داشت: دشمن با ما وارد فاز جنگ نظامی نمی‌شود چون قدر نظامی ما را می‌داند اکنون وارد جنگ اقتصادی شده است و مرکز مدیریت این جنگ خزانه‌داری آمریکاست.
 

,
,
,
,
,
,
,
, ,

 
وی گفت: تنها با بیرون کشیدن بیت‌المالی که تعدادی از مفسدان اقتصادی آن را در حلقوم جای‌ داده‌اند می‌توانیم پیروز شویم و این کار به دست قوه قضاییه حل می‌شود که بسیار دیر وارد عمل شده است.
 
حجت الاسلام جعفری افزود: اگر خزانه‌داری آمریکا مرکز جنگ با ماست پس باید تیم مذاکره‌کننده اقتصادی ما نیز تیم چابکی باشد، در مذاکرات قبلی مقرر شد تحریم‌ها را بردارند که برنداشتند و ما کار خودمان را مثل قبل انجام می‌دهیم صادرات نفت را مانند گذشته داریم و خواهیم داشت، تیم اقتصادی باید مشکلشان را رفع کنند و مردم نیز این التهاب را کمتر کنند، جمهوری اسلامی جنگ فرهنگی و نظامی را با پیروزی پشت سر گذاشته است اگر تدبیر شود و ما خویشتن‌دار باشیم و به دولت کمک کنیم مانند زمان جنگ پیروزی از آن ماست.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه