اخبار داغ

مراسم "شیرخوارگان حسینی" در 25 امامزاده و بقعه‌متبرکه برگزار می‌شود

مراسم "شیرخوارگان حسینی" در 25 امامزاده و بقعه‌متبرکه برگزار می‌شود
مراسم شیرخوارگان حسینی در 25 امامزاده و بقاع متبرکه قزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدپور در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین از شبکه‌های سراسری و استانی پخش می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با صداوسیمای مرکز قزوین مراسم جهانی همایش شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین به صورت کامل و زنده از شبکه استانی و همچنین گزیده از شبکه‌های سراسری معارف و شما پخش خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین همچنین از پوشش خبری و تصویری این مراسم توسط عکاسان خبر داد و گفت: ده‌ها خبرنگار و عکاس استان به منظور پوشش مطلوب همایش شیرخوارگان حسینی علاوه بر حضور آستان مقدس امامزاده حسین (ع) در ۲۵ آستان مقدس امامزادگان و وبقاع متبرکه استان حاضر و اقدام به عکاسی می‌کنند. 

وی همچنین از ساخت مستند "بصیر" خبر داد و اذعان کرد: به منظور ارائه گزارشی از فعالیت انجام پذیرفته در ماه محرم توسط اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مستندی در حال تهیه است که بعداز تولید در صورت امکان از شبکه استانی پخش می‌شود. 

محمدپور بیان کرد: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در جوار مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین و ۲۴ امامزاده و بقعه متبرکه دیگر روز جمعه ۲۳ شهریورماه راس ساعت ۸ صبح آغاز میشود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه