اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر موجب پویایی جامعه می شود

ترویج امر به معروف و نهی از منکر موجب پویایی جامعه می شود
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت : آمریکا و رژیم صهیونیست ظالمانی هستند که باید در مقابل آنان ایستاد کما اینکه بودند کسانی که در جبهه های نبرد ۸ سال دفاع مقدس ایستادند و هم اکنون نیز باید این امر مهم رواج پیدا کند که موجب پویایی جامعه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار محمد مطهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان امروز صبح در آئین روز حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و بزرگداشت شهدای این امر با شعار نهادینه سازی همه جانبه  اظهار داشت: اولین امر کننده و نهی کننده خود خداوند است که بارها در قرآن این امر آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: در روایات و احادیث فراوانی از امر به معروف و نهی از منکر بیان شده است از جمله در رابطه با پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) که اقوام وی او را بسیار مورد آزار و اذیت قرار می دادند ولی ایشان راه الهی را برای آن باز می کرد، و یا در جای دیگر امام صادق (ع) می فرمایند ای شیعیان با رفتارتان  برای ما مایه زینت و سربلندی باشید ، نه مایه شکست و ذلت.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: حضرت سیدالشهداء (ع) با همه خانواده خود به میدان در مقابل یزید که آن همه بی عدالتی ها را داشتند می رود و به شهادت می رسند و قیامشان پیامی است برای امر به معروف و نهی از منکر.

,

مطهری عنوان کرد:  آمریکا و رژیم صهیونیست ظالمانی هستند که باید در مقابل آنان ایستاد کما اینکه بودند کسانی که در جبهه های نبرد ۸ سال دفاع مقدس ایستادند و هم اکنون نیز باید این امر مهم  رواج پیدا کند که موجب پویایی جامعه خواهد شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه