اخبار داغ

شور «سازندگی» در «رزمایش خدمت»؛

دستان پرمهر د انشجویان جهادگر یاری گر محرومان میل فرهاد+عکس

دستان پرمهر د انشجویان جهادگر یاری گر محرومان میل فرهاد+عکس
همزمان با رزمایش خدمت بسیجیان دانشگاه علامه طباطبایی تهران با حضور در منطقه محروم میل فرهاد شهرستان رودبارجنوب اقدام به ساخت مدرسه نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،همزمان با آغاز رزمایش خدمت در سراسر کشور گروه‌های جهادی به همت بسیج سازندگی در نقاط محروم کشور مشغول خدمات رسانی و عملیات‌های عمرانی و سازندگی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

“خدمت به مردم” و زدودن غبار غم و اندوه از دل و جان مردم این سرزمین همواره شعار جهادگران بسیجی بوده است. برای این جوانان جهادگر، تابستان فصل مهاجرت از زادگاه به نقاط محروم کشور است.

,

, ,

امسال و از ۹ شهریور ماه همزمان با برپایی “رزمایش خدمت” که با محوریت و هدایت سازمان بسیج مستضعفین در سراسر کشور، اقدامات عمرانی و خدمات‌رسانی بسیج سازندگی نیز به اوج خود رسیده است. این روزها جوانان جهادگر در اقصی نقاط کشور هر کمکی که بتوانند برای کمک به مردم در قالب فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی انجام می‌دهند.

,

, ,

یکی از این مناطق میل فرهاد بخش جازموریان شهرستان رودبارجنوب است که به دلیل فقر شدید به آفریقای ایران معروف است،منطقه میل فرهاد با جمعیتی بالغ بر ۶هزار نفر هنوز فاقد مدرسه راهنمایی و دبیرستان است و دانش آموزان این منطقه به دلیل بعد مسافت فقط تا دوران ابتدایی تحصیل می کردند.همزمان با رزمایش خدمت بسیجیان دانشگاه علامه طباطبایی تهران با حضور در این منطقه محروم اقدام به ساخت مدرسه نمودند.

,

, ,

این اقدامات جهادگران بسیجی در واقع تمرینی برای جهاد در زندگی است این توصیفی زیباست که تلاش آنها برای رفع محرومیت ها ما را ناخودآگاه به یاد دلاوری‌های رزمندگانی می‌اندازد که امروز خاطره‌شان برای ما الگو و نوری است در مسیری که امید است که ما ادامه دهنده آنها باشیم.

,

, ,

گروه های جهادی در سالهای اخیر با لبیک گفتن جوانان انقلابی کشورمان به فرمان رهبر معظم انقلاب به شکوفایی رسیده است و به جبهه‌ای تبدیل شده است که در آن علاوه بر نمایان شدن اخلاص این جهادگران، سازندگی نقاط محروم کشور و صد البته خودسازی جوانان متعهد ایرانی و مسلمان در آن رقم می‌خورد.

,

 

,

شهرستان ۱۲۱نفری رودبارجنوب در ۳۳۰کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه