اخبار داغ

ستون‌کشی بسیجیان در اقصی‌نقاط استان آذربایجان شرقی / استقبال کاربران فضای مجازی از محروم‌نوازی پاسداران انقلاب

ستون‌کشی بسیجیان در اقصی‌نقاط استان آذربایجان شرقی / استقبال کاربران فضای مجازی از محروم‌نوازی پاسداران انقلاب
سپاهیان عاشورا مسئولان را به میان مردم آوردند تا دردهایشان را بشوند، میان محرومان اقلام غذایی پخش و پزشکان را در مناطق حاضر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آناج: با پایان مرحله اول رزمایش سپاهیان محمد رسول الله در تبریز و خدمت‌رسانی جهادگران به محرومان، لحظاتی قبل با دستور فرمانده سپاه عاشورا مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ با رمز "لبیک یا حسین" آغاز شد و فرماندهان نواحی آذربایجان‌شرقی در تماس رادیویی با سردار خرّم از دریافت دستور رزمایش خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرداران روشن و شاکری بازرسی رزمایش را بر عهده دارند و ستون‌کشی بسیجیان نواحی شهرستان‌ها با دستور فرمانده سپاه عاشورا آغاز شده است.

,

بسیجیان نواحی سه‌گانه تبریز به اردوگاه آموزشی اعزام شده‌اند و ستون‌کشی نواحی تبریز فردا روز جمعه برگزار خواهد شد.

,

فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف این رزمایش را افزایش آمادگی بسیجیان، ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان این مردم و دلگرمی در بین دوستداران انقلاب خوانده و گفته است: این رزمایش یک پیام روشن دارد و آن اینکه بسیجیان به دنیا اعلام می‌کنند ما در چله انقلاب همچنان بالنده و شکوفا پای انقلاب اسلامی هستیم.

گفتنی است؛ امروز همزمان با آغاز مرحله رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲، پویش رزمایش خدمت نیز همزمان توسط مردم در شبکه‌های اجتماعی شروع شده و کاربران اقدام سپاهیان و بسیجیان را در خدمت‌رسانی به محرومان مورد تحسین قرار داده‌اند.

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه