اخبار داغ

تولید ایرانی هزار دست لباس فرم مدرسه در زهک

تولید ایرانی هزار دست لباس فرم مدرسه در زهک
مدیر هنرستان نرجس (س) زهک گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی و همچنین فرصت سازی برای دانش آموزانی که علاقه مند به اشتغال های خانگی هستند کارگاه تولیدی دبیرستان نرجس در روستای حسن خون این شهرستان راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمس اویسی کیخا در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: در راستای حمایت از کالای ایرانی و همچنین فرصت سازی برای دانش آموزانی که علاقه مند به اشتغال های خانگی هستند کارگاه تولیدی هنرستان نرجس (س)  در روستای حسن خون شهرستان زهک راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: در این رابطه می توان گفت از چند جهت دانش آموزان مدارس می توانند آینده شغلی خود را تضمین کنند، و همچنین به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری لبیک بگویند.
اویسی کیخا همچنین خاطرنشان کرد: هم اکنون در این کارگاه تولیدی انواع کیف، لبتس فرم، مقنعه، جامدادی و دیگر اجناسی که در توان دانش آموزان باشد تولید می شود و در اختیار مدارس شهرستان زهک قرار می گیرد.
اویسی کیخا همچنین تصریح کرد: هم اکنون هزار دست مانتو، مقنعه، کیف و شلوار فرم مدارس شهرستان زهک در حال آماده سازی است تا در اول مهر تحویل مدارس گردد.
مدیر هنرستان دخترانه حضرت زینب کبری(س) تصریح کرد: با همکاری و مساعدت مدیر آموزش و پرورش شهرستان زهک از ابتدای مرداد ماه سال جاری تعداد یازده هنرجو دختر در این مدرسه کار دوخت مانتو فرم مدارس را بر عهده دارند.
اویسی کیخا بیان داشت: با ادامه فعالیت هنرجویان و همچنین مساعد بودن شرایط آمادگی دریافت سفارش از سایر شهرهای منطقه سیستان را داریم تا بتوانیم در این راه پیش قدم باشیم.
مبارکی مسئول خیریه باغچه های مهر نیز در این خصوص گفت: لوازم اولیه تولید لباس فرم در اختیار این کارگاه قرار داده شده تا بتوانند بهترین کیفیت ایرانی را برای دانش آموزان به ارمغان بیاورند.
وی افزود: این موسسه همچنین مربیان کاربلد خود را نیز به کارگاه تولیدی اعزام کرده است تا دانش اموزان از تجارب آنها بهره ببرند.

انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه