اخبار داغ

رئیس ستاد اربعین کشور:

به زائران اربعین دلار 7 هزار تومانی داده می‌شود/ سال گذشته قریب 2 میلیون و 300 هزار نفر زائر داشتیم

به زائران اربعین دلار 7 هزار تومانی داده می‌شود/ سال گذشته قریب 2 میلیون و 300 هزار نفر زائر داشتیم
حسین ذوالفقاری با بیان اینکه قیمت ویزا قریب ۴۱ دلار است، گفت: با توافقاتی که با بانک مرکزی شده است، دلار بازار تعادلی قریب ۷ هزار تومان به زائران داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ذوالفقاری با بیان اینکه ساختاری به لحاظ گستردگی، تعاملات، همکاری، مخاطبین و ... مانند پیاده‌روی اربعین از گذشته تا حال نداشته‌ایم اظهار کرد: سال گذشته قریب 2 میلیون و 300 هزار نفر زائر اربعین داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه همه هدف باید خادمی خادمان امام حسین(ع) باشد و فکر چیز دیگر نباشیم، گفت: با ارزیابی انجام شده از سال 94 تاکنون اصلاح 150 اشکال در برگزاری این مراسم بود.

,

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه در سال 95 قریب 50 درصد این اشکالات برطرف شد و در سال 96 نیز کاهش اشکالات را داشتیم، افزود: قصد داریم در امسال این مشکلات را به صفر برسانیم.

,

وی با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌ها لازم برای این ایام آماده شود بیان کرد: تسهیل در رفت و آمد زائران و کاهش هزینه‌ها را باید در این ایام داشته باشیم.

,

ذوالفقاری با بیان اینکه میوه مراسم اربعین، مسائل فرهنگی است که باید در زائران ایجاد شود، گفت: دشمن قصد‌ آن‌ را دارند تا شکوه مراسم اربعین را کاهش دهند.

,

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال آن هستند تا از یک حاشیه کوچک در مراسم اربعین در فضای مجازی و ... علیه نظام جمهوری اسلامی و شیعه فتنه ایجاد کند و به برای منافع خود استفاده کنند و باید خود مردم رعایت کنند.

,

رئیس ستاد اربعین کشور با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که مراسم اربعین باید به خود مردم محول شود، گفت: تأکید ما نیز بر همین است و حرکت ما در عراق باید در جهت افتخار دو کشور ایران و عراق باشد.

,

وی با بیان اینکه قیمت ویزا قریب 41 دلار است، افزود: با توافقاتی که با بانک مرکزی شده ‌با دلار بازار تعادلی قریب 7 هزار تومان به زائران داده می‌شود.

,

ذوالفقاری با اشاره به اینکه در حال کاهش هزینه بیمه برای زائران هستیم که هزینه بیمه از سال پیش نیز کمتر شود، گفت: تأکید بر این است که ستاد استانی در استان‌ها راه‌اندازی شود و از سیستم مرکزی فاصله بگیریم و تمام امورات استان در استان برنامه‌ریزی شود.

,

وی عنوان کرد: براساس توافقاتی که انجام شده است پلیس+10 به همراه انجام امور گذرنامه همزمان‌ کارهای ویزا را نیز انجام دهد تا فرد معطل نشود.

,

دبیر شورای امنیت با بیان اینکه اگر تعامل خوبی با نیروهای عراقی نداشتیم تمام افرادی ‌که غیرمجاز به عراق رفته بودند حداقل 6 ماه زندانی داشتند، گفت: به‌دنبال این هستیم در عراق فعالیت‌های ماندگار انجام دهیم و هرسال به‌دنبال ساخت زیر‌ساخت برای بناکردن موکب نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه