اخبار داغ

امروز؛ جمعه 23 شهریور

بسیجیان استان‌های فارس و مازندران به یاری محرومین شتافتند+عکس

بسیجیان استان‌های فارس و مازندران به یاری محرومین شتافتند+عکس
امروز بسیجیان استان‌های فارس و مازندران با شرکت در رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ در مناطق محروم این دو استان‌ خدمات سازندگی و محرومیت‌زدایی ارائه خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پرشور بسیجیان از 9 شهریور ماه در سراسر کشور آغاز شده است. در این رزمایش که تا 29 شهریور ادامه خواهد داشت، قرار است بسیجیان با صف‌آرایی در قالب گروه‌های فرهنگی و سازندگی اقدام به خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تا روز گذشته مارش این رزمایش در 23 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان رضوی، لرستان، بوشهر، هرمزگان، همدان، گیلان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، ایلام، گلستان، قم، کهکیلویه و بویر احمد، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان، زنجان، قزوین، البرز و مرکزی نواخته شده و طی روزهای آینده نیز بسیجیان سایر استان‌های کشور به رزمایش خدمت و اقتدار می‌پیوندند. امروز نیز بسیجیان دو استان فارس و مازندران مهیای حضور در "رزمایش خدمت"‌ شدند.

,

 

,

مازندران

, مازندران, مازندران,
با رمز یا ابوالفضل العباس(ع)
رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران با ستون‌کشی 42 گردان آغاز شد+عکس
,
با رمز یا ابوالفضل العباس(ع)
رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران با ستون‌کشی 42 گردان آغاز شد+عکس
, با رمز یا ابوالفضل العباس(ع)
رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران با ستون‌کشی 42 گردان آغاز شد+عکس
, با رمز یا ابوالفضل العباس(ع),
, رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران با ستون‌کشی 42 گردان آغاز شد+عکس,

به گزارش بلاغ، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایان بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 با اعلام رمز «یا ابوالفضل العباس(ع) ادرکنی» توسط فرمانده سپاه کربلا در شهرستان‌های مازندران آغاز شد.‏

خیابان ‌های مازندران امروز با حضور گردان‌های بسیج شور و حال خاصی به خود گرفته بود و بسیجیان شرکت کننده در این ‏مراسم به یاد رزمندگان اعزامی به جبهه های حق علیه باطل در ایام دفاع مقدس در نمایش اقتدار حضور یافتند.

, بلاغ,
,
,

برگزاری این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت و همچنین نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع ‏مقدس انجام شد، در مرحله دوم این رزمایش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور در مناطق حاشیه‌ای ‏شهرهای استان به ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم می‌پردازند، مرحله سوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران صبح امروز ضمن اعلام رمز عملیات گفت: این رزمایش امروز با تجمع ‏بسیجیان در بوستان ولایت ساری آغاز و با اعزام به اردوگاه‌های آموزشی جهت کسب آموزش‌های مختلف سیاسی، ‏عقیدتی، اصول تاکتیک و ضد تاکتیک و رزمی به صورت علمی و عملی ادامه می‌یابد.‏

,
,
,

وی بیان کرد: رزمایش محمد رسول الله (ص) 2 با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت برگزار می‌شود و 42 گردان بیت ‏المقدس در 22 شهرستان استان با محوریت ستون کشی، اردوکشی، استقرار در مکان‌ها و اردوگاه‌های مشخصه این رزمایش را ‏برگزار می‌کنند.‏

,

بابایی اضافه کرد: در مرحله پیشین رزمایش محمد رسول الله (ص) که از 9 شهریورماه جاری آغاز شده است، دانشجویان و دانش ‌آموزان برای کمک به مردم محروم و روستایی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی در روستاها حاضر شده اند.‏

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: در این رزمایش خدمت، 450 گروه جهادی حضور دارند و تا ۲۹ شهریور ماه جاری ادامه می‌یابد.‏

,
,
,

وی بیان کرد: این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روح حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت ‏برگزار می‌ شود.‏

‏بابایی افزود: مایوس کردن دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی از اهداف دیگر این ‏رزمایش است.‏

,
,
,

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

, برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید., اینجا ,

 

,

 

,
سردار بابایی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران:
انقلاب اسلامی ایران متکی به مردم است/پایتان را درست جای پای رهبری بگذارید
,
سردار بابایی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران:
انقلاب اسلامی ایران متکی به مردم است/پایتان را درست جای پای رهبری بگذارید
, سردار بابایی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران:
انقلاب اسلامی ایران متکی به مردم است/پایتان را درست جای پای رهبری بگذارید
,
, انقلاب اسلامی ایران متکی به مردم است/پایتان را درست جای پای رهبری بگذارید,

به گزارش بلاغ، سردار محمد حسین بابایی ظهر امروز در مراسم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله دو در ساری اظهار کرد: خدا را شاکریم که با تدبیرش یک لحظه مردم ایران و به تبع آن عاشقان اسلامی در غفلت نمی‌مانند، یک روز با خبر شهادت عزیزانمان و نیامدن ابدان پاکشان و یک روز با حضور جسم خاکی افلاک در این مملکت تحول و دگرگونی ایجاد می‌شود و امروز ما شاهدیم پس از گذشت چند سال پیکر عزیزمان سیدجلال حبیب‌اله‌پور و سیدسجاد خلیلی وقتی به مرزوبوم رسید دوباره دلها حسینی شد.

وی افزود: از روز اول که انقلاب اسلامی شروع شد، دشمنی‌ها هم شروع شد؛ درست 8 روز پس از پیروزی انقلاب، جنگ کردستان شروع شد و در آن‌جا در اطلاعیه خلق کرد آمده بود: "ما آمدیم حق خلق مظلوم کرد را از رژیم بگیریم"، کدم رژیم؟رژیم مقدس جمهوری اسلامی که هنوز نتوانسته تمام سنگرهای کشور را از دست رژیم ستمشاهی خارج کند، خوب معلوم است نقشه چیست؟

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در این راستا، خلق کرد، ترک، ترکمن، عرب، بلوچ و غیره را  به‌وجود آوردند، خاطرنشان کرد: خوب نقشه مشخص بود، اما چون طراحی انقلاب در دست امام زمان (عج) بود؛ تمامی نقشه‌ها، نقش بر آب شد؛ کید آن‌ها به خودشان برگشت، سنت الهی همین است.

, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,

این مسئول ادامه داد: این روزها گذشت، شما ندیدید روزهایی را که در همین کوچه پس کوچه‌های ساری جوانان، کودکان، زنان بیگناه آماج گلوله تروریست‌های منافق قرار می‌گرفتند و به شهادت می‌رسیدند. بیش از 600 شهید فقط در کوچه پس کوچه‌های این استان، 17 هزار شهید در سراسر کشور.

بابایی عنوان کرد: فقط وجود یکی از این گروه‌های تروریستی با سازماندهی عظیمی که داشت کفایت می‌کرد برای نابود کردن 10 انقلاب مثل انقلاب اسلامی ایران، اما امروز من و شما شاهد چیز دیگری هستیم.

,
,
,


 

, ,
,

 

,

تمام فتنه‌ها امروز به جنگ اقتصادی ختم شد
وی با بیان اینکه نمی‌خواهم تاریخ را بازگویی کنم، اما یادمان نرود جنگ را، کودتاها را، درگیری‌های نامنی داخل را، تحریم اقتصادی و نهایتا جنگ و تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ سیاسی به دست برخی دولتمردان داخل این مملکت، کسانی‌ که مقام معظم رهبری نام آن‌ها را ظلم‌کننده به انقلاب، باقی بر انقلاب گذاشت، یعنی آقای خاتمی، گفت: جنگی که آن‌ها راه انداختند، حرکتی که وزارت کشور آن موقع در سال 1378 فتنه‌ای را به راه انداخت به سمت بیت مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران؛ فتنه 88 ماحصل 10 سال برنامه‌ریزی گروه‌های فاسد، مفسد اما ظاهرالصلاح و آن فتنه هشت ماهه داخل کشور، جنگ سیاسی، جنگ امنیتی و سرانجام رسید به جنگ اقتصادی.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با طرح این سوال که چرا ما به این ثبات و آرامش رسیدیم، اظهار کرد: طراحی امریکا در اسفند سال 1390 که در سال بعد، مقام معظم رهبری نقشه آن‌ها به صورت آشکار به همه مردم در سخنرانی اول فروردین نوروز 91 بیان کردند و فرمودند: امروز یک جبهه یکپارچه از دشمنان مقابل جمهوری اسلامی ایران صف کشیده‌اند و هدف آن‌ها، جنگ اقتصادی با ما است، هدف آن‌ها از تحمیل جنگ اقتصادی آن است تا مردم را خسته کنند، دلزده کنند و مردم را از نظام جدا کنند.

این مسئول اضافه کرد: در کنار آن هم، در مرزهای دور  اعتقادی جمهوری اسلامی ایران یعنی در مرز لبنان و فلسطین و در مرز مدیترانه، کودتای عظیمی را راه انداخت برای تجزیه لبنان به دوکشور، فلسطین، سرکوب غزه، تجزیه سوزیه به سه کشور، تجزیه عراق به سه کشور و تجزیه ایران به 5 کشور؛ همان طرحی که ابتدای انقلاب داشتند و همانگونه که جانشین صدام در این باره می‌گوید: جنگ ما ایران سر یک وجب خاک و شط‌العرب نیست، چند تا اختلاف مرزی نیست، ما می‌خواهیم جمهوری اسلامی ایران نباشد؛ برای ما 5 ایرانستان کوچک بهتر است از یک ایران بزرگ.

صحنه اقتصادی فعلی کشور حاصل بی‌تدبیری است
بابایی با بیان اینکه من همه کسانی را که در جنگ اقتصادی، خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردند، سرباز دانسته و آگاه امریکا نمی‌دانم، چراکه خیلی‌هاشان انسان‌های خوبی‌اند اما جاهل‌اند؛ تصریح کرد: این‌ها مقصرند و تقصیرشان آن است که علیرغم اینکه شیعه‌اند و می‌دانند که شیعه نباید یک قدم از امامش عقب بماند یا یک قدم جلوتر برود، خلاف فرمایشات آقا عمل کردند و این صحنه اقتصادی ما، حاصل بی‌تدبیری و سوءتدبیر آن‌ها است.

, تمام فتنه‌ها امروز به جنگ اقتصادی ختم شد, تمام فتنه‌ها امروز به جنگ اقتصادی ختم شد,
,
,
,
,
,
,
, صحنه اقتصادی فعلی کشور حاصل بی‌تدبیری است, صحنه اقتصادی فعلی کشور حاصل بی‌تدبیری است,
,

وی با بیان اینکه نمی‌خواهم در این باره سرباز صحبت کنم، اما هشدار است؛ تاکید کرد: آن‌جایی که گوش به فرمایشات امام‌مان دادیم، پیروز شدیم و آن‌جایی که گوش ندادیم ضربه خوردیم. البته مردم نمی‌گذارند شکست بخوریم، ضربه خوردیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه سخنانش با بیان اینکه انقلاب ما متکی به مسئولین نیست، متذکر شد: انقلاب ما متکی به مردم است. کدام مردم؟ آن مردمی که وقتی اشاره امامان را شنیدند، جان فدا کردند. مردمی که در برابر نشانه اسلحه سربازان رژیم پهلوی، سینه سپر کردند و نهراسیدند. مردمی که وقتی امامشان پیام داد در عملیات خیبر حسین‌وار بجنگید، فهمیدند یعنی چی و ما در این عملیات 17 فرمانده لشکر، محور و تیپ شهید دادیم.

این مسئول یادآور شد: ما هشت سال در برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات در برابر کل دنیا ایستادیم. چه شد طی این سالها ایستادیم و امروز شما قوی‌تر از دوران دفاع مقدس حضور دارید، باید پاسخ دهیم و این راه را بگیریم و ادامه دهیم.

بابایی با بیان اینکه علت این امر مشخص است، علتش ایستادن است، مقاومت کردن است، نترسیدن است؛ گفت: وقتی جنگ شروع شد عده‌ای از لیبرال‌ها ترسیدند  و امام برای آنکه نترسند گفت: دزدی امد و سنگی انداخت و رفت. یک عده‌ای می‌گفتند بیاییم با عراق بر سر موضوع شط‌العرب مذاکره کنیم، احمق بودند، ترسو بودند؛ اما مردم که نترس بودند، کسی گوش به حرف آن‌ها نداد و نتیجه را دیدیم.

وی ضمن اشاره به آیه شریفه ( فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ ) اظهار کرد: خداوندا تو 1400 سال پیش به پیامبرت فرمودی در برابر دشمنانت استقامت کن و بایست و ما امروز در 1400 سال و اندی پس از زمان نزول این آیه، ثابت می‌کنیم که ایستاده‌ایم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

مردم ما با گرانی و فشار اقتصادی سست نمی‌شوند
فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه جنگ اقتصادی می‌خواهد ما را از پا در آورد؟ خاطرنشان کرد: فتنه دی سال قبل را که یادتان نرفته است؟ نقشه‌ای که آن‌ها در مردادماه امسال رقم زدند را که یادتان نرفته است؟ فکر کرده‌اند با مشکل ارز و با گرنی و با کمبود تحریم و با ندادن پول و با نخریدن نفت و با مسائلی از این دست می‌توانند بزرگترین و قوی‌ترین ملت روی زمین را سست کنند و اینجا باید به آن‌ها بگوییم که " شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف‌لف خورد گه دانه دانه".

این مسئول در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه حضور شما در رزمایش امروز چند معنا دارد به تشریح اثرات این رزمایش پرداخت و گفت: این رزمایش و حضور در سراسر کشور از نهم شهریور سال‌جاری شروع شده است، بعضی‌ها با دم‌شان گردو می‌شکاندند و می‌گفتند دیگر اثر گذاشت و جوانان نسل چهارم از انقلاب جدا شدند و یک نوجوان بسیجی به خبرنگار در خصوص علت حضورش می‌گوید: آمده‌ام تا گوش به حرف رهبرم دهم. این نوجوان فهیم است.

بابایی افزود: حضور شما امروز چند معنا دارد، یک آنکه اگر مرد جنگید، آماده‌ایم. دوم اگر می‌خواهید با جنگ فرهنگی با ما بجنگید، درست است از برخی تلفاتی که داده‌ایم ناراحتیم، اما این تازگی ندارد و در طول تاریخ بوده و " یکی مرد جنگی به از صد هزار" و ما به قد کفایت جوانان مومن داریم و این جوانان مومن دست دیگران را هم می‌گیرند و از چاه ذلالت و گمراهی بیرون می‌کشند و آن‌ها را هدایت می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: در جنگ سیاسی چه می‌خواهید دیگر بکنید، جناح‌بندی کردید، چپ و راست کردید، داد و بیداد و به امام حسین (ع) به‌عنوان یک حزب در این مملکت توهین کردید، یادمان نرفته، چقدر آقا را اذیت کردید و مردم را، چه شد آخر نتیجه کار؛ آنچه باقی می‌ماند در و گوهر قیمتی انقلاب است و مابقی کف روی آبند. پس آن جنگ‌هاتان هم اثری نداشت.

این مسئول بیان کرد: اما در جنگ اقتصادی فکر می‌کنند و تصورشان آن است که به پوشک بچه‌ها بستگی دارد، به نان شکم مردم بستگی دارد، به روح و روان جوان تحصیلکرده بیکار در خانه بستگی دارد و اینگونه پیروز می‌شوند.

بابایی اعلام کرد: ما می‌خواهیم امروز به آن‌ها بگوییم: " ما می‌دانیم که نقشه، نقشه شما است و تاسف هم می‌خوریم بعضی از بی‌عرضه‌ها هم امور را در دست گرفته‌اند؛ اما بنا نیست نه انقلاب تا حالا با نقشه شما پیش رفته است و نه با سستی بعضی از آدم‌ها؛ انقلاب با ایستادن مردم پشت سر رهبری تا به‌حال به اینجا رسیده است و بعد این هم محکم‌تر خواهد شد، تو فشار اقتصادی می‌آوری؟ تو تحریم می‌کنی؟ تو تهدید می‌کنی؟

, مردم ما با گرانی و فشار اقتصادی سست نمی‌شوند, مردم ما با گرانی و فشار اقتصادی سست نمی‌شوند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی با بیان اینکه تهدید می‌کنی، موشک نقطه زن می‌آید؛ گفت: دیروز فرمانده کل سپاه در تشییع جنازه شهدای خوش‌نام به همه نیروهایی که در فاصله دو هزار کیلومتری ایران مقر و نیروی نظامی دارند، هشدار داد: " موشک‌های ایران دقیق و فراوان آماده است".

پایتان را درست جای پای رهبری بگذارید
فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: داخلی‌ها هم خیلی‌هاشان فهمیده‌اند، خیلی‌هاشان مقرض نبودند، اما بداخلاقی کردند. شیعه اگر جلو بند از امامش، از معارقین است، اگر عقب بماند، به باطل و گمراهی رفته است و امام فرمود: جایگاه ولایت فقیه عین امام معصوم است، مگر در موضوعاتی که ویژه امام معصوم است و لذا تو نباید یک قدم از رهبرت عقب بمانی و پایت را باید درست بگذاری جای پای رهبر.

فعالیت 350 گروه جهادی در مازندران طی شهریور‌ماه امسال
بابایی به اردوهای جهادی در حال اجرا در استان اشاره و اعلام کرد: 350 گروه جهادی در این مقطع کوتاه 9 شهریور تا 29 این ماه، در استان مازندران مشغول خدمت‌اند، در قالب 3 هزار و 500 نفر که در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و خدماتی فعالیت دارند و می‌خواهیم با همت شما نزدیک به هزار خانه محروم را در سراسر استان بسازیم و 80 واحد را شروع کردیم که بخش اندکی را کمیته امداد و ما بقی را مردم خیر و همت عالی تمام بسجیان اعم از متخصصین و مهندسین و نیروی کار معمولی بر عهده دارند.

وی در پایان گفت: ما می‌خواهیم بگوییم مردم مستضعف که بسیج مال شما است، بسیج مستضعفین و انقلاب متعلق به شما است، در این جنگی که دشمن راه انداخته است، نمی‌گذاریم شما لگدمال شوید، ما هستیم و در تمامی ابعاد به یاریتان می‌آییم.

,
,
, پایتان را درست جای پای رهبری بگذارید, پایتان را درست جای پای رهبری بگذارید,
,
,
, فعالیت 350 گروه جهادی در مازندران طی شهریور‌ماه امسال, فعالیت 350 گروه جهادی در مازندران طی شهریور‌ماه امسال,
,
,
,

 

,

فارس

, فارس, فارس,

آغاز رزمایش «اقتدار عاشورایی» بسیجیان فارس با ستون‌کشی 74 گردان+تصاویر

 

به گزارش شیرازه، صبح امروز مرحله دوم رزمایش سراسری محمد رسول الله 2 در شهرستان های استان فارس آغاز شد.  

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» در سه بخش در استان فارس اجرا می‌شود که بخش اول آن از 9 شهریورماه آغاز و مرحله دوم نیز امروز آغاز خواهد شد گفت: در بخش اول 400 گروه جهادی در حدود 8 هزار نفر با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم و حاشیه شهرها در سراسر استان فارس فعالیت می کنند.مرحله دوم رزمایش نیز امروز و مرحله آخر نیز سوم مهرماه خواهد بود.

غیاثی با بیان اینکه رزمایش امروز 23 شهریورماه با هدف انسجام‌ بخشی بسیجیان و به منظور نمایش اقتدار بسیج در قالب 74 گردان بیت‌المقدس در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود گفت: در تجمع امروز، بسیجیان بعد از عزاداری برای سالار شهیدان و ستون‌کشی در خیابان در اردوگاه‌های مختلف مستقر شده و به اجرای تمرینات تاکتیکی خواهند پرداخت.

سردار غیاثی افزود: بسیج به عنوان نیروی مکمل نیروهای نظامی و محور استراتژیک نظام در امنیت داخلی و خارجی است که باید آن را تقویت کرد چراکه امروز بسیج یکی از مولفه های اقتدار نظام است که باید در اوج آمادگی باشد.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه دشمنان در این ٤٠ سال هرچه توانستند انجام دادند اما انقلاب از بحران عبور کرده و می کند گفت: بسیج امروز با حمایت مردمی به کار خود ادامه می دهد و امنیت پایدار در کشور با حضور مردم در غالب تفکر بسیج شکل گرفته است.
,

آغاز رزمایش «اقتدار عاشورایی» بسیجیان فارس با ستون‌کشی 74 گردان+تصاویر

, آغاز رزمایش «اقتدار عاشورایی» بسیجیان فارس با ستون‌کشی 74 گردان+تصاویر , آغاز رزمایش «اقتدار عاشورایی» بسیجیان فارس با ستون‌کشی 74 گردان+تصاویر ,

 

, شیرازه, شیرازه,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
گفتنی است رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله 2 توسط گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور از روز جمعه 9 شهریور ماه آغاز شد و تا 28 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در این رزمایش که با حضور بیش از 700 هزار نفر از نیروهای داوطلب بسیجی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام گیرد.
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
آغاز رزمایش «اقتدار عاشورایی» بسیجیان فارس با حضور 74 گردان
, آغاز رزمایش «اقتدار عاشورایی» بسیجیان فارس با حضور 74 گردان,

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

, برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید., اینجا ,

 

,

اراده جهادی بسیجیان فارس برای رفع محرومیت در «رزمایش خدمت»+ فیلم و تصاویر

, اراده جهادی بسیجیان فارس برای رفع محرومیت در «رزمایش خدمت»+ فیلم و تصاویر , اراده جهادی بسیجیان فارس برای رفع محرومیت در «رزمایش خدمت»+ فیلم و تصاویر ,
 
,
به گزارش شیرازه، جهادگران بسیجی طی سه هفته گذشته در قالب «رزمایش سراسری خدمت» با حضور در مناطق محروم و کمتر برخورردار استان فارس به خدمت رسانی در حوزه های مخلف پرداختند.
, شیرازه,
 
,
عبدالحمید اسماعیلی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه ضمن تشریح برنامه های بسیج سازندگی در «رزمایش خدمت» گفت: 400 گروه جهادی از 9 الی 29 شهریور به سراسر استان فارس اعزام کرده ایم. کمترین حضور این گروه ها در مناطق استان 2 روز و بیشترین مدت حضور جهادگران در یک منطقه 10 روز است که مدت حضور در شهرها و روستاها، به نوع عملیات جهادگران در آن منطقه بستگی دارد.
, شیرازه,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس با تشریح نوع خدمات جهادگران، اظهار داشت: این خدمات در حوزه های مختلف از جمله عمرانی، بهداشت و درمان، مرمت و بهسازی، شاداب سازی، علمی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی، امور فرهنگی، کشاورزی و ده ها مورد دیگر بوده است.

وی افزود: در این مدت که از رزمایش خدمت گذشته است، بیش از 20 هزار پُرس غذا میان نیازمندان توزیع شده است، و تا کنون حضور بیش از 70 نفر پزشک متخصص در مناطق محروم اتفاق افتاده که تا پایان این رزمایش در حوزه های مختلفی از جمله عمرانی، بیمارستان صحرایی، توزیع بسته های معیشت، توزیع لوازم التحریر، دندان پزشکی و حتی اصلاح رایگان موی سر برای هزاران دانش آموز کم برخوردار، خدمت رسانی صورت می گیرد.
,
,
,

سخنگوی قرارگاه جهادی «رزمایش خدمت» این رزمایش را متفاوت خواند و گفت: در گذشته کارهای جهادی غالباً در روستاها و مناطق محروم انجام میشد، اما برای اولین بار حاشیه شهرها نیز مورد توجه قرار گرفته است. البته در گذشته طرح کرامت به حاشیه نشین ها در 11 شهر استان فارس پرداخته است، اما برای اولین بار است که تمامی شهرهای استان فارس مورد توجه قرار گرفته و فعالیت های جهادی در آن انجام می گیرد.

اسماعیلی تأکید کرد: در این رزمایش از هرگونه تظاهر به خدمت و کارهای سمبلیک پرهیز شده و سعی مجموعه بر این بوده که در مدت حضور جهادگران در یک منطقه، حداکثر خدمت رسانی صورت بگیرد و حقیقتاً مشکلی از مشکلات مردم برطرف شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس بیان داشت: از کلیه نخبگان استان از جمله نخبگان علمی، ورزشی و مانند اینها دعوت کرده ایم و از اصناف و اقشار گوناگون نیز جهت بهبود خدمت رسانی کمک گرفته ایم.

وی با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس، این مهم را مورد توجه جهادگران و مسئولان مربوطه دانست و از تهیه و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم در استان فارس خبر داد.

اسماعیلی خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان را محدود به مدت برگزاری رزمایش خدمت ندانست و تاکید کرد: ما در طول سال همیشه در کنار نیازمندان و محرومان حضور داشته ایم و این رزمایش تنها باعث شد که حجم خدمت رسانی در سطح استان گسترش یابد، اما بعد از پایان رزمایش نیز مثل همیشه فعالیت های جهادی ما ادامه می یابد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس در ادامه افزود: هرچند در این رزمایش محرومان و نیازمندان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته اند، امّا برای آحاد مردم و حتی زیباسازی مناطقی از شهر یا روستاها نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده تا این خدمت رسانی برای سایر مردم نیز صورت گرفته باشد، و به طور کلّی این خدمت رسانی هم به صورت عمومی و برای سایر مردم انجام می شود و هم به صورت خصوصی به نیازمندان و محرومان توجه می شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این رزمایش در تمامی شهرستان های استان فارس در حال برگزاری است و در شهر شیراز نیز بیش از 20 محله مورد توجه قرار گرفته است.

وی ضمن تشریح اهداف این رزمایش، گفت: مهمترین هدف از برگزاری این رزمایش تقویت انسجام ملّی، توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم برخوردار، رسیدگی به محرومان و محرومیت زدایی، نشر فرهنگ ایثار و تعاون عمومی، ایجاد همدلی و همیاری ملّی با نگاه به ارزش های دینی و ملی بوده است.
 
 
برای دیدن فیلم و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.
,

سخنگوی قرارگاه جهادی «رزمایش خدمت» این رزمایش را متفاوت خواند و گفت: در گذشته کارهای جهادی غالباً در روستاها و مناطق محروم انجام میشد، اما برای اولین بار حاشیه شهرها نیز مورد توجه قرار گرفته است. البته در گذشته طرح کرامت به حاشیه نشین ها در 11 شهر استان فارس پرداخته است، اما برای اولین بار است که تمامی شهرهای استان فارس مورد توجه قرار گرفته و فعالیت های جهادی در آن انجام می گیرد.

,

اسماعیلی تأکید کرد: در این رزمایش از هرگونه تظاهر به خدمت و کارهای سمبلیک پرهیز شده و سعی مجموعه بر این بوده که در مدت حضور جهادگران در یک منطقه، حداکثر خدمت رسانی صورت بگیرد و حقیقتاً مشکلی از مشکلات مردم برطرف شود.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس بیان داشت: از کلیه نخبگان استان از جمله نخبگان علمی، ورزشی و مانند اینها دعوت کرده ایم و از اصناف و اقشار گوناگون نیز جهت بهبود خدمت رسانی کمک گرفته ایم.

وی با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس، این مهم را مورد توجه جهادگران و مسئولان مربوطه دانست و از تهیه و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم در استان فارس خبر داد.

اسماعیلی خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان را محدود به مدت برگزاری رزمایش خدمت ندانست و تاکید کرد: ما در طول سال همیشه در کنار نیازمندان و محرومان حضور داشته ایم و این رزمایش تنها باعث شد که حجم خدمت رسانی در سطح استان گسترش یابد، اما بعد از پایان رزمایش نیز مثل همیشه فعالیت های جهادی ما ادامه می یابد.

,
,
,
,
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس در ادامه افزود: هرچند در این رزمایش محرومان و نیازمندان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته اند، امّا برای آحاد مردم و حتی زیباسازی مناطقی از شهر یا روستاها نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده تا این خدمت رسانی برای سایر مردم نیز صورت گرفته باشد، و به طور کلّی این خدمت رسانی هم به صورت عمومی و برای سایر مردم انجام می شود و هم به صورت خصوصی به نیازمندان و محرومان توجه می شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این رزمایش در تمامی شهرستان های استان فارس در حال برگزاری است و در شهر شیراز نیز بیش از 20 محله مورد توجه قرار گرفته است.

وی ضمن تشریح اهداف این رزمایش، گفت: مهمترین هدف از برگزاری این رزمایش تقویت انسجام ملّی، توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم برخوردار، رسیدگی به محرومان و محرومیت زدایی، نشر فرهنگ ایثار و تعاون عمومی، ایجاد همدلی و همیاری ملّی با نگاه به ارزش های دینی و ملی بوده است.
,
,
,
,
,
 
,
, ,
 
,
برای دیدن فیلم و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.
, برای دیدن فیلم و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید., اینجا ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه