اخبار داغ

شکوه اقتدار بسیج در تبریز؛

روحانیون و طلاب پیش قراول رزمایش/حضور نوجوانان پُرانگیزه و جوانان عازم

روحانیون و طلاب پیش قراول رزمایش/حضور نوجوانان پُرانگیزه و جوانان عازم
پیش از ظهر امروز،ستون کشی بسیجیان با سان دیدن نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان جهت رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: با پایان مرحله اول رزمایش سپاهیان محمد رسول الله در تبریز و خدمت‌رسانی جهادگران به محرومان، عصر دیروز با دستور فرمانده سپاه عاشورا مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ با رمز "لبیک یا حسین" آغاز شد و فرماندهان نواحی آذربایجان‌شرقی در تماس رادیویی با سردار خرّم از دریافت دستور رزمایش خبر دادند و امروز پیش از ظهر جمعه نیز رزمایش خیابانی ببسیجیان تبریزی آغاز شد.

حجت الاسلام آل هاشم باحضور در این رزمایش در جمع بسیجیان  اظهار داشت :بسیجیان همان عهد و پیمانی را که با امام بستند امروز نیز با رهبر انقلاب بر همان عهد و پیمانند.
وی افزود : این رزمایش نمایشگاهی از اقتدار و توانمندی سپاه همیشه پیروز عاشورا بود.

هم چنین سردار عابدین خرم در حاشیه  این رزمایش گفت :  امروز این رزمایش به دنبال ایجاد امیدواری در بین مردم و ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان این ملت است
فرمانده سپاه عاشورا  با بیان ایکنه بسیجیان تا نفس آخر پای آرمانهای این ملت و این انقلاب ایستاده اند ، افزود :امروز این رزمایش به دنبال ایجاد امیدواری در بین مردم و ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان این ملت می باشد.

 گفتنی است بیش از 70 عکاس و خبرنگار در سطح استان  این رزمایش را پوشش خبری میدادند .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه