اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز؛

نقش بی بدیل بسیج و بسیجیان برای تداوم مسیر انقلاب اسلامی/ جوانان بسیجی برای زدودن غبار محرومیت کمر همت بسته اند

نقش بی بدیل بسیج و بسیجیان برای تداوم مسیر انقلاب اسلامی/ جوانان بسیجی برای زدودن غبار محرومیت کمر همت بسته اند
فرمانده سپاه عاشورا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز گفت:برای تداوم انقلاب اسلامی و مسیر اسلام ناب، بسیج و بسیجیان و کسانی که دل و روحشان با تفکر بسیجی است نقش بزرگی ایفا کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج ، سردار عابدین خرّم همزمان با پایان مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز گفت:بسیجیان گردان های بیت المقدس در ۲۳ شهرستان به استعداد ۴۰ گردان، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله را برگزار کردند بسیجیانی که هویت شان از حماسه عاشورا شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان گفت؛ انحرافی که بعد از رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام بوجود آمد جز با نثار خون حضرت سیدالشهدا اصلاح نمی شد. انقلاب اسلامی نیز با الهام از قیام سیدالشهدا پایه گذاری گردید.

,

فرمانده ارشد سپاه در استان گفت؛ برای تداوم انقلاب اسلامی و مسیر اسلام ناب، بسیج و بسیجیان و کسانی که دل و روحشان با تفکر بسیجی است نقش بزرگی ایفا کرده اند.

,

سردار خرّم به تشکیل جبهه مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت؛ بسیج یک تشکّل مقدس است و محدود به یک جغرافیای مشخص نیست. امروز بسیج خواب را از چشم مستکبران ربوده و تمام نشدنی است. امروز این لشکر مخلص به یک الگو تبدیل شده و در بین جوانان منطقه طرفدار پیدا کرده و فراتر از مرزها رفته است.

,

بخش دیگری از بیانات فرمانده سپاه عاشورا به حضور حماسی روحانیون و طلاب در رزمایش امروز اختصاص داشت که سردار خرّم در این خصوص گفت؛ امروز در جریان برگزاری رزمایش شاهد حضور گسترده روحانیون و طلاب عزیز در رزمایش بودیم و این جای شکرگزاری دارد.

,

بخش پایانی سخنان فرمانده سپاه عاشورا به ارائه گزارش اختصاص یافت. سردار خرّم به ارودهای جهادی اشاره کرده و افزود؛ جوانان بسیجی این استان در قالب اردوهای جهادی و برای رفع محرومیت در کرمانشاه تا دورترین روستاهای آذربایجان شرقی حضور یافته و برای زدودن غبار محرومیت کمر همت بسته اند.

,

وی افزود؛ در عرض کمتر از شش ماه در روستاهای صعب العبور کرمانشاه بیش از ۳۱ خانه برای مددجویان بهزیستی توسط اردوهای جهادی سپاه عاشورا احداث گردید.

,

وی هم چنین بیان داشت : در یک سال گذشته  ۷۱ باب مسجد در روستاها و مناطق محروم مرمت و بازسازی شد و در این مدت ۱۰ پل روستایی نیز احداث آب شرب ۱۰ روستا نیز تامین و ۲۶۷ خانه محروم نیز با همت جوانان برای خانواده های نیازمند و محروم ساخته شد.

,

سردار خرّم تاکید کرد؛ این برنامه ها فقط برای رضای خدا و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

,

وی در پایان خطاب به مسئولان و مردم گفت؛ تفکر بسیجی می تواند کشور را از گردنه های سخت عبور دهد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه