اخبار داغ

لبخند شیرین خدمت در مناطق محروم زاهدان/ "سلامتی" هدیه پزشکان جهادگر به مردم+تصاویر

لبخند شیرین خدمت در مناطق محروم زاهدان/ "سلامتی" هدیه پزشکان جهادگر به مردم+تصاویر
در قالب رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) 210 نفر از ساکنان حاشیه شهر زاهدان توسط سه تیم جهادی پزشکی ویزیت و خدمات درمانی-دارویی رایگان دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در قالب رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2 که از دهه اول تا پایان شهریورماه جاری در دست اجرا است، طی یک اقدام جهادی 3تیم پزشکی، 210نفر از ساکنان حاشیه کلانشهر زاهدان ویزیت و خدمات درمانی و دارویی رایگان دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: سه تیم پزشکی در قالب این رزمایش و طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی، در زورخانه حضرت ابوالفضل(ع) و شورای حل اختلاف شهیدان شاهوزهی حاضر و اقدام به ویزیت و ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان کردند.
کمیلی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، ادامه داد: براین اساس 210نفر ویزیت شدند که از این تعداد 40نفر به بیمارستان ومراکز درمانی ارجاع و 170نفر نیز در محل خدمات درمانی و دارویی خود را دریافت کردند.
وی در خصوص تیم های پزشکی فعال در رزمایش،گفت: 3تیم عمومی پزشکی شامل سه پزشک، 6پرستار مرد و 6پرستار زن بوده و دو کارشناس دارویی نیز آنها را همراهی کردند.
وی افزود: در این طرح به ارزش 70میلیون ریال دارو در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.
وی با اشاره به طرح رهنمون، خاطر نشان کرد: در این طرح به صورت ماهانه تیم های پزشکی با مراجعه به حاشیه شهر، به محرومان و نیازمندان خدمات رایگان ارائه می کنند.

سبزپوشان سپاه به یاری بیماران شتافتند
پزشک عمومی حاضر در یکی از تیم های جهادی گفت: مردم سیستان و بلوچستان نیاز دارند که هرکاری از دستمان بر می آید برای رفع مشکلاتشان انجام دهیم.
فاطمه بهاره میرکاظمی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: برای خدمت به مردم و دادن زکات علم، از سال 1378 در طرحهای بسیج جامعه پزشکی شرکت می کنم وخدمات درمانی رایگان به محرومان و نیازمندان در مدت طرح ارائه می دهم.
وی خطاب به پزشکان و فعالان این حوزه گفت: هرچه تعداد فعلان این بخش درطرح های خدمات رسانی رایگان سپاه و بسیج بیشمار باشد، می توانیم بخش بیشتری از مشکلات درمانی مردم نیازمند و محروم را رفع کنیم.

بسیج و سپاه پیشتاز در ارائه خدمات به مردم
ریگی یکی از بیماران حاضر در زورخانه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به خدمات ارزشمند سیج سپاه در نقاط محروم اظهار کرد: سپاه و بسیج در طول سال های پس از انقلاب به خوبی ثابت کردند که علاوه بر فعالیت های ارزنده و خوب در عرصه برقراری نظم وامنیت در منطقه، توانسته اند در سایر بخش های خدماتی، بهداشتی، اجرایی و کمک به محرومان پیشتاز دیگران باشند.
وی اقدامات بسیجیان در قالب طرح ها و رزمایش های مختلف را مرهم درد محرومان عنوان کرد و گفت: این نهاد مردمی به معنای واقعی کلمه تنها نهادی است که در حمایت از مظلومین و محرومین در هر زمانی آماده است؛ به گونه ای که حضور داوطلبانه و جهادی این افراد در مناطق محروم و حاشیه لبخند رضایت را بر لبان مردم حک کرده است.
صفری یکی دیگر از بیماران گفت: در سالهای اخیر سپاه و بسیج پیشتاز خدمات رسانی و محرومیت زدایی در بین محرومان و نیازمندان بوده و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: بسیاری از مردم که در حاشیه شهر ساکن هستند، دارای توان مالی بسیار ضعیفی هستند و این گونه طرح ها می تواند کمک بسیار بزرگی به بیماران و نیازمندان دریافت خدمات پزشکی کند.

انتهای پیام/
,
, عصرهامون,
, ،,
,
,
,
, سبزپوشان سپاه به یاری بیماران شتافتند,
,
, عصرهامون,
,
,
, بسیج و سپاه پیشتاز در ارائه خدمات به مردم,
, ،, ،,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه