اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری رزمایش خدمت پاسخ خوبی به دشمنان است/بسیجیان مرد بحران هستند

برگزاری رزمایش خدمت پاسخ خوبی به دشمنان است/بسیجیان مرد بحران هستند
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برگزاری رزمایش خدمت و اقتدار عاشورایی بسیج پاسخ خوبی به دشمنان است، گفت: با این اقدام مردم امیدوار می شوند که همگان پای کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج گفت: بسیج یعنی اقتدار و حضور پر رنگ مردم ؛ چرا که بسیج از دل مردم شکل می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با بیان اینکه حضور بسیج آمادگی ما را نشان می دهد، عنوان کرد: این مسئله نمایانگر این است که ما هر زمانی که بخواهیم می توانیم با حضور نیروهای بسیج مردم تصمیماتی را بگیریم.

,

انارکی محمدی ابراز کرد:در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج که آن را رزمایش خدمت نیز می گویند؛ شاهد حضور افراد در رده های مختلف هستیم که این افراد بدون هیچ توقعی فعالیت می کنند؛ اینان فرماندهان ما هستند.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به مشکلاتی که در سطح کشور از نظر اقتصادی و معیشتی پیش آمده است بسیج می تواند به کمک مردم بیاید.

,

وی تصریح کرد: با حضور بسیج در زمینه محرومیت زدایی در بخش های کمتر توسعه یافته، در این برهه از زمان که فشارهایی از سوی کشورهای مختلف همچون آمریکا و عربستان بر کشور وجود دارد؛ امیدواریم با همدلی ، همراهی و همبستگی اقدامات موثری انجام شود.

,

انارکی محمدی با تأکید بر اینکه برگزاری رزمایش خدمت و اقتدار عاشورایی بسیج پاسخ خوبی به دشمنان است،اظهار کرد: با این اقدام  مردم امیدوار می شوند که همگان پای کار هستند.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بسیجیان مردم بحران هستند، خاطر نشان کرد: زمانی که بسیج حضور پیدا می کنند به این معنا است که خود مردم آمده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه