اخبار داغ

فرمانده ناحیه رودبارجنوب:

انسجام و اقتدار بسیجیان و مقابله با جنگ اقتصادی از اهداف رزمایش محمد رسول الله(ص)است

انسجام و اقتدار بسیجیان و مقابله با جنگ اقتصادی از اهداف رزمایش محمد رسول الله(ص)است
فرمانده ناحیه رودبارجنوب گفت: ما بسیجیان همیشه در صحنه در برابر دشمن خواهیم ایستاد و دشمنان داخلی بدانند ما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نخواهیم گذاشت این انقلاب به دست نا اهلان بیافتتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،حسن جرجندی نسب در حاشیه مراسم بدرقه رزمایش محمد رسول الله(ص)۲ در گفت و گو با خبرنگار  راه آرمان در خصوص رزمایش اقتدار عاشورایی شهرستان رودبارجنوب اظهار کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) باهدف انسجام و اقتدار بسیجیان و مقابله با جنگ اقتصادی،نمایش دادن اقتدار ملت ایران و اعلام آمادگی بسیج برای همکاری با نهاد های مختلف در رفع مشکلات برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده ناحیه رودبارجنوب در ادامه با بیان اینکه رزمایش امروز ۲۴ شهریورماه  با هدف انسجام‌ بخشی بسیجیان و به منظور نمایش اقتدار بسیج در قالب  گردان بیت‌المقدس شهرستان رودبارجنوب همزمان با سراسر استان کرمان اجرا می‌شود،گفت: در تجمع امروز، بسیجیان بعد از مراسم بدرقه و عزاداری برای سالار شهیدان به طرف اردوگاه رفته و مستقر شدند.

,

وی ادامه داد: خیابان ‌های رودبارجنوب امروز با حضور گردان‌های بسیج شور و حال خاصی به خود گرفته بود و بسیجیان شرکت کننده در این مراسم به یاد رزمندگان اعزامی به جبهه های حق علیه باطل در ایام دفاع مقدس در نمایش اقتدار حضور یافتند.

,

جرجندی خاطر نشان کرد: رزمایش محمد رسول الله” ۲ “با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت و همچنین نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع مقدس انجام شد.

,

فرمانده ناحیه رودبارجنوب گفت: ما بسیجیان همیشه در صحنه در برابر دشمن خواهیم ایستاد و دشمنان داخلی بدانند ما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نخواهیم گذاشت این ا نقلاب به دست نا اهلان بیافتتد.

,

جرجندی بیان داشت: بسیجیان در جنگ سیاسی و اقتصادی ما می توانیم را برای همه به اثبات رسانده ایم،گردانهای بیت المقدس و همه بسجیان امید رهبری هستند.

,

فرمانده ناحیه رودبارجنوب اظهار داشت: گردانهای بیت المقدس همیشه در صحنه، امروز مشت محکمی را به دهان یاوه گویان خواهیم زد.

,

جرجندی بیان داشت: ما بسیحیان در برابر دشمن خواهیم ایستاد دشمنان داخلی بدانند با توجه به فرمایشات رهبری نخواهیم گذاشت این ان قلاب به دست نا اهلان بیافتتد در جنگ سیاسی ما می توانیم را برای همه به اثبات رسانده ایم .

,

گفتنی است رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲ توسط گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور از روز جمعه ۹ شهریور ماه آغاز شد و تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه