اخبار داغ

رئیس دادگاه انقلاب تهران:

حرکت اسلام و انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد/ آمریکا هیچ غلطی نمی کند

حرکت اسلام و انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد/ آمریکا هیچ غلطی نمی کند
رئیس دادگاه انقلاب تهران با بین اینکه حرکت اسلام و انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد و آمریکا کیلویی چند است،تصریح داشت: ما تجربه های سخت نبرد با کل دنیا را پشت سر گذاشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی شب گذشته در جمع بسیجیان رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله شهرستان ریگان اظهار داشت: اگر کسی بخواهد تا پایان در مسیر حق بماند باید ایمان خودش را کامل کند،اگر ایمان تقویت نشود معلوم نیست بتواند تا پایان خط پای دین بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس دادگاه انقلاب تهران بیان داشت:امروز انتظار از بسیجی این است که هر روز مواظب خودش و ایمانش باشد و راه تقویت ایمان نماز است.

,

وی با بیان اینکه کربلا یک فتنه بود ،یک فتنه ای بر علیه امام حسین علیه السلام،افزود:نماز را به گونه ای بخوانیم که در خودمان احساس نشاط کنیم،نماز را به گونه ای بخوانید که سرمایه ای جمع کرده باشید برای آخرت.اگر نمازمان درست باشد می توانیم پای ولایت باشیم اگر نمازمان با عشق باشد می توان در کنار حقیقت ایستاد،باید خدا را شناخت و نسبت به آن معرفت داشت.آنهایی که مرگ برایشان شیرین نیست پایشان در گلِ دنیا گیر کرده است.

,

غضنفرآبادی ادامه داد:این حرکت بسیار برنامه ی خوبی است که انسان از شهر فاصله بگیرد و در بیابان با لباس خاکی بسیجی بنشیند و با بسیجیان هم سخن شود،در زمان جبهه و جنگ معنویت و عشق به خدا موج میزد.

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران با بین اینکه حرکت اسلام و انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد و آمریکا کیلویی چند است،تصریح داشت: ما تجربه های سخت نبرد با کل دنیا را پشت سر گذاشتیم،ایران اسلامی تنها اما مومن بود به معنای حقیقی و واقعی، اگر مومن باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی کند.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی در پایان اظهار داشت:تمام فشار دشمن این بود که قبل از ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ به خیال خام خودشان کار را یکسره بکنند اما روز به روز به فضل خداوند متعال و صبوری و همت مردم و تلاش مردم و عنایات امام زمان(عج) از گردنه های سخت عبور کردیم و تمام فتنه ها مهار و کنترل شد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه