اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور ؛

میزهای خدمت بسیج کارمندی در حاشیه شهرهای استان کرمان برپا می شوند/حضور ۳ گروه جهادی در شهر کرمان

میزهای خدمت بسیج کارمندی در حاشیه شهرهای استان کرمان برپا می شوند/حضور ۳ گروه جهادی در شهر کرمان
مسئول بسیج کارمندی استان کرمان گفت : همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۲۶ شهریورماه در کرمان و سایر شهرستان های استان میزهای خدمت بسیج کارمندان استان کرمان در حاشیه شهرها برای خدمت رسانی به مردم برپا می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد جلالی مسئول بسیج کارمندی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان با بیان این که در آستانه هفته دفاع مقدس رزمایش خدمات رسانی بسیج کارمندان در کرمان برگزار می شود ، اظهار داشت : همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۲۶ شهریورماه در کرمان و سایر شهرستان های استان میزهای خدمت بسیج کارمندان استان کرمان در حاشیه شهرها برای خدمت رسانی به مردم برپا می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : در این اردوی جهادی که در روز دوشنبه برگزار می شود در مرکز استان ۳ گروه جهادی با محوریت حوزه های بسیج ادارات شهر کرمان انجام خدمت می کنند.

,

مسئول بسیج کارمندی استان کرمان خاطر نشان کرد : در کرمان اولین گروه جهادی در محله الله آباد ، دومین گروه جهادی در محله فیروزآباد و سومین گروه جهادی در روستای شرف آباد حضور پیدا خواهند کرد .

,

جلالی ادامه داد : این گروه های جهادی با حضور مسئولین ادارات استان و شهرستان و همچنین فرماندار کرمان به ارائه خدمات مشاوره ای به مردم خواهند پرداخت.

,

وی تشریح کرد : همزمان با این رزمایش در ۱۵ شهرستان استان نیز این اردو جهادی با محوریت بسیج ادارات شهرستان و دعوت از فرمانداران آن ها و مسئولین ادارات با قوت انجام خواهد شد .

,

مسئول بسیج کارمندی استان کرمان در رابطه با اهداف این رزمایش افزود : خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آن ها و دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم در سایه رزمایش خدمات رسانی از اهداف این رزمایش است و یکی دیگر از اهداف رزمایش پوشش مناسب و انعکاس آن از طریق صدا و سیما ، سایت ها و کانال های پیام رسان می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه