اخبار داغ

فرمانده سپاه ریگان :

اجازه نمی دهیم دشمنان در جنگ نرم و اقتصادی پیروز شوند

اجازه نمی دهیم دشمنان در جنگ نرم و اقتصادی پیروز شوند
فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه بسیج نیروی کارآمد در همه ی عرصه ها و میدان هاست،افزود:امروز بسیج از همه ی میدان ها سربلند بیرون آمده و هر جا گره ای دشمنان برای این انقلاب درست کردند بسیج و بسیجی جلودار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان،سرگرد پاسدار مصطفی دهقانیان صبح امروز در صبحگاه مشترک بسیجیان این شهرستان اظهار داشت:هدف این رزمایش تقویت روحیه بالندگی، امید و آموزش خاص بسیجیان برای دفاع از انقلاب اسلامی است و همچنین نمایش اقتدار و صلابت مجموعه ی بسیج است که دیروز  فرزندان شما این اقتدار و صلابت بسیج را در مرکز شهرستان به نمایش گذاشتند و نشان دادند بسیجیان شهرستان ریگان در صحنه هستند،بسیجیان نماد بارز تبلور وحدت و انسجام ملی و ولایت پذیری و سرباز ولایت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه بسیج نیروی کارآمد در همه ی عرصه ها و میدان هاست،افزود:امروز بسیج از همه ی میدان ها سربلند بیرون آمده و هر جا گره ای دشمنان برای این انقلاب درست کردند بسیج و بسیجی جلودار بوده است.

,

دهقانیان با بیان  اینکه اجازه نمی دهیم دشمنان در جنگ نرم و اقتصادی پیروز شوند،تصریح داشت: رزمایش عاشوراییان در سه مرحله همزمان با سراسر کشور اغاز شد که مرحله اول آن در نهم شهریور ماه با حضور گروه های جهادی در شهرستان ریگان به تعداد ۲۵گروه جهادی در عرصه های پزشکی، آموزشی،عمرانی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در سطح روستاها و محله ها فعالیت کردند و این برنامه ها همچنان ادامه دارد.

,

فرمانده سپاه ریگان با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش از دیروز شروع و با ستون کشی و حضور در منطقه رزمایش با آموزش هایی که داشتیم برگزار شد،ادامه داد:مرحله ی سوم این رزمایش همایش ۳۰هزار نفری در مرکز استان است که با حضور بسیجیان ان شاءالله انجام خواهد شد.

,

وی افزود:شجره طیبه ی بسیج با اتکا به قدرت نظامی و ولایت مداری با اقتدار و صلابت به حرکت خود ادامه می دهد،مسئولین کشور باید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن لباس رزم را بر تن کرده و با مدیریت جهادی و با اعتماد به وعده ی الهی مشکلات کشور را حل کنند.

,

دهقانیان عنوان داشت:پیام این رزمایش و این حضور این است که ما بسیجیان تا آخرین قطره ی خونمان پیرو رهبر بوده و با توکل بر خدا در مسیر پیشرفت و خدمات رسانی برای مردم از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد و جلوی تهدیدات دشمن خواهیم ایستاد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه