اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

طرح اردوهای جهادی بسیج بسیار عالی و پسندیده است/ بسیج و سپاه دلسوزانه به محرومان کردستان خدمت می‌کنند

طرح اردوهای جهادی بسیج بسیار عالی و پسندیده است/ بسیج و سپاه دلسوزانه به محرومان کردستان خدمت می‌کنند
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با تأکید بر مثبت بودن طرح اردوهای جهادی بسیج، عنوان کرد: اعتقاد دارم پولی که در اختیار پیمانکاران و دستگاه‌های ذیربط برای انجام کارهای عمرانی قرار می‌گیرد اگر در اختیار سپاه و بسیج باشد دو برابر بیشتر بازدهی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بیگلری در گفت‌و گو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اردوهای بسیج در قالب رزمایش خدمات رسانی   بسیج، عنوان کرد: طرح اردوهای جهادی بسیج، بسیار عالی، پسندیده و بجاست و بسیج در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و کارنامه مثبت و درخشان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از نیروهای بومی استان است و دلسوزانه در جهت خدمت به محرومان کردستان تلاش می‌کند و بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس از ایشان تقدیر و تشکر دارم.

,

 

,

بیگلری بیان کرد: بسیج و اردوهای جهادی در کردستان در زمینه ساخت مدرسه، مسجد، پل، جاده، خانه عالم و ... کارهای بی‌نظیری انجام داده است.

,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس ادامه داد: اعتقاد دارم پولی که در اختیار پیمانکاران و دستگاه‌های ذیربط برای انجام کارهای عمرانی قرار می‌گیرد اگر در اختیار سپاه و بسیج باشد دو برابر بیشتر بازدهی خواهد داشت. مثلاً اگر یک دستگاه ذیربط یک کیلوتر جاده بساز سپاه با همان پول دو کیلومتر جاده احداث می کند و در این زمینه هم ثابت شده است و کارنامه روشنی دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه