اخبار داغ

در صبحگاه مشترگ رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص)عنوان شد؛

ترویج تفکر حسینی راه مقابله با کدخداست/جنگ فرهنگی و اقتصادی ملت ایران را از پا در نمی آورد

ترویج تفکر حسینی راه مقابله با کدخداست/جنگ فرهنگی و اقتصادی ملت ایران را از پا در نمی آورد
فرمانده سپاه رودبارجنوب در صبحگاه مشترگ رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص)گفت: دشمن در پی ضربه زدن به به جمهوری اسلامی ایران است،ما با دشمن در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست مبارزه خواهیم کرد و این مبارزه تا نابودی همه نقشه های دشمن ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،در دومین روز رزمایش محمد رسول الله(رودبارجنوب)صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در محل اردوگاه انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

در ابتدای این برنامه بعد از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران  حسن جرجندی نسب فرمانده سپاه شهرستان رودبار جنوب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ایام شهادت سالار و سرور شهیدان اظهار داشت: رزمایش محمد رسول الله (ص)به مدت دور روز و با حضور بسیجیان گردانهای بیت المقدس شهرستان انجام گرفت.

,

وی در ادامه به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد وبیان داشت: دشمن در پی ضربه زدن به به جمهوری اسلامی ایران است،ما با دشمن در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست مبارزه خواهیم کرد و این مبارزه تا نابودی همه نقشه های دشمن ادامه خواهد داشت.

,

فرمانده ناحیه رودبارجنوب در ادامه به اقدامات گروههای جهادی این شهرستان اشاره کرد وافزود: بازسازی ۱۷مدرسه،۷مسجد،۱۲تانکر برای مدارس،اعزام ۵۰۰بیمار به کرمان،خرید ۳سری جهیزیه کامل به نوعروسان دهستان بخش جازموریان،اعزام ۵اتوبوس به مشهد مقدس،تامین آب شرب خانوادهای شهداء،ساخت و آماده سازی۷۰سرویس بهداشتی و…از جمله اقدامات گروههای جهادی این شهرستان رودبارجنوب است.

,

امروز که دشمن با تمام توان می خواهد به ما ضربه بزند باید در مقابل آن ایستادگی کنیم. جرجندی در پایان افزود:

,

ترویج تفکر حسینی راه مقابله با کدخداست

, ترویج تفکر حسینی راه مقابله با کدخداست,

حجت الاسلام والمسلمین برآهویی مسئول عقیدتی سپاه ثارالله استان کرمان در صبحگاه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)رودبارجنوب ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور وسالار شهیدان اظهار داشت: از حماسه ی حسینی این درس را فرابگیریم که منتظران دیروز دچار چه بحران فکری و رفتاری شدند که امام خود را سر بریدند.

,

وی ادامه داد: در آن زمان امت پیغمبر دچار یک مرض مهلک شدند،امروز دشمن در جامعه ی ما دنبال همین است که دام فکری پهن کند و فکر ما را دچار شک وتردید کند که ما با این صلابت نتوانیم حرکت کنیم،می خواهند در یک برهه با جنگ فرهنگی،جنگ اقتصادی ما را تحت فشار قرار دهند.

,

برآهویی بیان داشت: اگر امام باوری ما ضعیف باشد هرگز قادر نخواهیم بود جلوی دشمنان بایستیم ولی اگر با تفکر حسینی حرکت کنیم می توانیم مقابل کدخدا بایستیم.

,

مسئول عقیدتی سپاه ثارالله خاطرنشان کرد: سبک زندگی ما باید حسینی باشد،دشمن تا حدودی موفق شده است که سبک زندگی ما را تغییر دهد ما باید حواسمان جمع باشد.

,

وی عنوان کرد: محرم برای سنجش ماست تا در کجای جریان عاشورا قرار داریم،این مومنین از انقلاب خودشان دل نمی برند و تهدید وتحریم بر آنها اثر ندارد،ولی خیلی غصه است که ایران را دارند آندولسیزه می کنند، سید الشهداء در برابر جریان ایستاد تا اسلام را حفظ کنند،در حال حاضر دشمن بدنبال آلوده کردن و مسموم کردن جمهوری اسلامی ایران است و اگر در این برهه انسانم از نماز دور شود صید گرگ های زمانه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه