اخبار داغ

جانشین انتظامی ریگان عنوان کرد؛

همکاری هیئت های مذهبی و مردم با پلیس ،ضامن امنیت مراسمات عزاداری

همکاری هیئت های مذهبی و مردم با پلیس ،ضامن امنیت مراسمات عزاداری
جانشین انتظامی شهرستان ریگان گفت: همکاری هیئت های مذهبی با نیروی انتظامی ضامن امنیت مراسمات عزاداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان،سرهنگ رضا زیدآبادی روز گذشته در جلسه شئونات اسلامی شهرستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) بیان داشت: نیروی انتظامی دوش به دوش مردم در مراسمات ائمه اطهار شرکت و امنیت آن را برقرار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: نیروی انتظامی برنامه ریزی کرده جهت برقراری نظم و امنیت مراسمات عزاداری از مشارکت خود مردم تحت عنوان همیار پلیس استفاده شود.

,

زیدآبادی ضمن بیان مباحث ترافیکی و انتظامی گفت : مسئولین هیئت های مذهبی قبل از حرکت دسته های عزاداری در معابر و خیابان ها با پلیس هماهنگی داشته باشند.

,

وی با اشاره به موضوع بیوتروریسم افزود: دست اندرکاران مراسمات عزاداری پخش نذورات را مدیریت کرده و از توزیع نذورات توسط افراد ناشناس جلوگیری شود.

,

جانشین انتظامی ریگان در پایان تصریح کرد: با همکاری و مشارکت هیئت های عزاداری و مردم می توانیم امنیت مراسمات تاسوعا و عاشورا را به نحو احسن برقرار کنیم.

,

لازم به ذکر است در این جلسه ، امام جمعه شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و شهردار ریگان از زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در برقراری نظم و امنیت مراسمات گذشته تقدیرکردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه