اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

بسیج خادم مردم است/ مردم باید از مسئولان مطالبه گری کنند

بسیج خادم مردم است/ مردم باید از مسئولان مطالبه گری کنند
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کاری که مردم باید انجام دهند مطالبه گری است و وظیفه مسئولان پاسخگویی به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛روز گذشته مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند با حضور فرمانده سپاه ثارلله و جمعی از مسئولان شهرستان زرند برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: از بدو انقلاب اسلامی تا کنون هم افراد حقیقی و هم افراد حقوقی و هم احزاب و گروههایی بوده اند که در ابعاد مختلف دینشان را برای دنیایشان دادند و نمونه بارز آن در فتنه های ۷۸ ، ۸۸ و ۹۶ دیده ایم.

,

وی افزود: همین سران فتنه ۸۸ که اکنون در حصر خانگی و یا ممنوع التصویر هستند، اینها آدمهای معمولی نبودند و انسانهای موجهی بودند و مسولیتهای متفاوتی در کشور داشتند . مردم به اینها رای داده بودند و قابل احترام بودند چرا کار خودشان و همراهیانشان به اینجا کشید؟! پاسخ روشن است وقتی انسان به هوش نباشد و مراقبت نکند گاهی در زمین دشمن بازی خواهد کرد بدون اینکه متوجه باشد.

,

وی ادامه داد: این خواص دنیاطلب که دینشان را فدای دنیایشان کردند مراقب نبودند و در زمین دشمن بازی کردند، در حادثه کربلا هم اگر نگاه کنیم عده ای اینگونه بودند و ما باید از از سرگذشت آنان عبرت بگیریم.

,

ابوحمزه به سه علت اصلی که باید به آن توجه کنیم تا در دام دشمن نیفتاده و دینمان فدای دنیا نشود اشاره کرد و گفت: علت اول همانطور که امام صادق می فرمایند دوست داشتن دنیا ریشه همه بدی هاست. انسان وقتی به دنیا وابسته شد و دنیاطلبی کرد به اینجا خواهد رسید . این رنگ و لعاب دنیا این افراد را فریب میدهد و به این سمت و سو می کشد.

,

وی افزود: علت دوم، ضعف در بصیرت و یا نداشتن بصیرت است. نکته ای که در کربلا هست و ما باید خیلی به آن توجه کنیم شخصیت سلیمان ابن صرد خزاعی است که از یاران نزدیک امام علی، امام حسن و امام حسین (ع) بود و اولین فردی هست که به امام حسین نامه می نویسد و ایشان را به کوفه دعوت می کند و پیروی خود را اعلام می کند، اما زمانیکه امام حسین در راه کربلا به سلیمان نامه نوشت که وقتش رسیده ما را همراهی کنید، سلیمان دچار شک و تردید شد و به یاری امام نرفت. اما سلیمان بعد از واقعه کربلا به اشتباه خود پی برد و گروهی را تحت عنوان توابین راه انداخت و با جنایتکاران کربلا به جنگ برخواست و شهید شد اما با وجود اینکه شهدای توابین دهها برابر شهدای کربلا بودند ولی اثری از آنها در تاریخ نیست چرا که به موقع و به اندازه عمل نکردند.

,

وی تصریح کرد: در هر قشر ، پست و مقامی باشیم اگر به موقع و به اندازه عمل نکنیم فایده ندارد و بصیرت یعنی به موقع و به اندازه عمل کردن و بدانید هر فرد و مسئولی که به حرف ولایت گوش فرا ندهد و عمل نکند در فقر بیصیرت است.

,

وی علت سوم را عدم اطاعت از نائب بر حق امام زمان برشمرد و گفت: اگر امت از امام اطاعت کند اسلام قوت می گیرد و امت عزیز می شود ولی اگر امت اطاعت نکند اسلام محجور می شود ، امت ذلیل گشته و امام خانه نشین می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله اظهار داشت: یکی از وظایفی که اکنون ما داریم شبهه زدایی است کاری که عمار یاسر می کرد. دشمن الان می خواهد ذهن مردم را با مشکلات کنونی مشوش کند و با ایجاد شبهه و تردید، مردم را نسبت به نظام و اسلام بدبین کند و ما باید روشنگری کنیم.

,

سردار ابوحمزه در ادامه مراسم تکریم و معارفه ابراز داشت: صمیمانه از برادر شاهرخی که فعالیتهای بسیار ارزنده ای را در زمان مسئولیت خود در شهرستان زرند انجام دادند تشکر می نمایم و عرض خدا قوت دارم، سرهنگ شاهرخی به سبب این فعالیتهای ارزنده امروز عصر به عنوان فرمانده سپاه رفسنجان معرفی خواهد شد که پیشاپیش برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داریم.

,

وی گفت: جناب سرهنگ کردی فرمانده سابق شهرستان بافت بعنوان فرمانده جدید سپاه زرند معرفی گردد که برای ایشان نیز آرزوی موفقیت داریم و ان شاالله از این ظرفیت بزرگی که در شهرستان زرند وجود دارد به نحو احسن استفاده نمایند.

,

وی اظهار داشت: مهمترین کار سرهنگ کردی در شهرستان زرند اجرای مُر فرمایشات مقام معظم رهبری است و بسیجیان نباید یک قدم از ولایت جلو رفته و یا یک قدم عقب بیفتند بلکه باید همگام با ولایت حرکت کنند.

,

وی گفت: نکته دومی که باید آقای کردی به عنوان فرمانده سپاه زرند به آن توجه کنند این است که باید تمام قد از نیروهای انقلابی دفاع کنند چرا که این انقلاب به دست همین نیروهای انقلابی و ارزشی پرورش یافته است.

,

فرمانده سپاه استان کرمان در ادامه سخنان خود گفت: بسیج خادم مردم است آن هم خدمت خالصانه و بی منت، به همین منظور از ۲۲ تا ۲۹ شهریور چیزی حدود ۳۴۰ گروه جهادی با حضور ۶۲۵۰ نفر بسیجی به مناطق محروم استان فرستاده شده اند تا در قالب آموزش، عمران و .. به مردم خدمت رسانی کنند.

,

وی افزود:  سپاه در استان کرمان چیزی حدود ۱۰هزار میلیارد تومان برای خدمت به مردم سرمایه گذاری کرده است و خدمت رسانی به مردم از وظایف سپاه و بسیج می باشد.

,

سردار ابوحمزه در پایان گفت: یکی از گلایه هایی که مردم از مسئولان دارند اینست که نظارت بر قیمت ها نیست و یک کالا در فروشگاههای مختلف قیمتهای مختلفی دارد، بنابراین مسئولان شهرستان باید بصورت خودجوش این نظارت و کنترل را انجام دهند و منتظر دستورالعمل از بالا نباشند.

,

وی تاکید کرد: کاری که مردم باید انجام دهند مطالبه گری است و وظیفه مسئولان پاسخگویی به مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه