اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان:

زرین ترین برگ تاریخ، دوران دفاع مقدس است/ضرورت بهره گیری از ظرفیت دفاع مقدس برای بهبود عملکردها

زرین ترین برگ تاریخ، دوران دفاع مقدس است/ضرورت بهره گیری از ظرفیت دفاع مقدس برای بهبود عملکردها
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس با کمترین و محدودترین امکانات جنگ را مدیریت می کردیم، گفت: این مدیریت امروز باید از مدیریت گذشته و ظرفیت دفاع مقدس برای بهبود عملکرد ها استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان ظهر دیروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با بیان اینکه زرین ترین برگ تاریخ، دوران دفاع مقدس است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جدا از شعار زدگی اگر به فرهنگ دفاع مقدس نگاه عملکردی داشته باشیم ظرفیت الگویی در موضوعات مختلف اجتماعی را به همراه داشته که می تواند یک الگوی تمام عیار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : ما در جنگ تحمیلی مشکلات بسیار زیادی داشتیم ولی مردم اینقدر مضطرب نبوده و امیدوار  و همیشه پای کار بودند  و حتی همان حداقل ها هم به جبهه ها کمک می کردند و ما این فضای صبر و استقامت را منتقل می کردیم و موفق هم بودیم.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس با کمترین  و محدودترین امکانات جنگ را مدیریت می کردیم، افزود: این مدیریت امروز باید از مدیریت گذشته و ظرفیت دفاع مقدس برای بهبود عملکرد ها استفاده کرد.

,

ابوالحسنی ادامه داد: این  هفته دفاع مقدس  می تواند  یک هفته امید بخش برای مردم باشد.

,

وی بیان کرد: امسال هفته دفاع مقدس با عاشورای حسینی عجین شده است و تلاقی این دو می تواند فرصت مغتنمی باشد که عاشورایی شعار نداد بلکه عاشورایی عمل کرد.

,

ابوالحسنی اذعان داشت: هفته دفاع مقدس جریان مردمی است و بالغ بر بیش از ۲۰ برنامه در این هفته اجرا خواهد شد.

,

وی سپس به برنامه های این هفته اشاره کرد و عنوان کرد: ۳۱ شهریور رژه نیروهای مسلح  با محوریت ارتش جمهوری اسلامی در محل بلوار ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

,

ابوالحسنی همچنین از بازسازی عملیات والفجر ۲ از ابتدای مهر ماه به مدت ۵ شب در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت : بازسازی این عملیات در کیلومتر ۵ جاده کوهپایه انجام خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: امسال  بازگشایی مدارس همزمان با هفته دفاع مقدس خواهد بود که وصیت نامه خوانی شهدا در صبحگاه مدارس سراسر استان اجرا خواهد شد.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان رونمایی از دو کتاب ارزشمند “اردوگاه اطفال” و “کتاب آلبوم عکس های آفتابی” از ابوالفضل کارآمد را با حضور مرتضی سرهنگ پیشکسوت دفاع مقدس  در روز سه شنبه سوم مهرماه خبر داد.

,

ابوالحسنی ، رونمایی از کتاب های تاریخ نما دفاع مقدس، گلباران و غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا  و ایثارگران ، رونمایی از “مستند به اتفاق” ، همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۶ مهر ماه، برگزاری مسابقه ویلچر رانی  برای جانبازان، ویزه برنامه شب خاطره ، بازخوانی عملیات ثامن الائمه در ۵ مهرماه واقع در موزه دفاع مقدس، برنامه پرسش و پاسخ ویژه نخبه گان واقع در موزه دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه