اخبار داغ

سرمربی تیم فوتبال نساجی:

تمام تلاشم را برای برد در برابر استقلال انجام می دهم/خوشحالم نساجی در صعود پرسپولیس سهیم بود

تمام تلاشم را برای برد در برابر استقلال انجام می دهم/خوشحالم نساجی در صعود پرسپولیس سهیم بود
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت:من و بازیکنان نساجی قول می دهیم همه وجود خود را برای برد و موفقیت مقابل استقلال بگذاریم و هواداران دوست داشتنی خود را خوشحال روانه منزل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، نساجی روز شنبه اول مهرماه در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ هجدهم و درورزشگاه شهید وطنی قائم شهربه مصاف استقلال تهران خواهد رفت. درآستانه این دیدار جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران گفت و گویی انجام داده که متن را در زیر می خوانید:

* شنبه باید به مصاف استقلال بروید چه احساسی دارید؟

بله، من سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه داشته و همراه این تیم درفصل 92-91 به قهرمانی لیگ برتر رسیدم. خاطرات خیلی خوبی هم از این تیم محبوب دارم اما در حال حاضر سرمربی نساجی مازندران هستم. تمام توانم را دراین چند روزه به کاربستم و روز مسابقه هم به کارخواهم بست که نساجی مقابل استقلال به نتیجه دلخواه برسد.

*این حرف به این معناست که شما برای برد به مصاف استقلال تهران می روید؟

ما در هر مسابقه ای برای موفقیت به زمین می رویم اما با استراتژی متفاوت و خوشبختانه این بازی درورزشگاه وطنی قائم شهر برگزارمی شود. ما فرصت خوبی داریم که مقابل چشمان تماشاگران پرشور نساجی و درخانه بازی کنیم. این می تواند فاکتور مثبتی برای ما باشد چرا که بازی کردن در ورزشگاه وطنی برای هیچ تیمی راحت نیست حتی تیم های بزرگ!

*آیا دربازی با استقلال تهران هم مثل بازی با پرسپولیس کنار زمین و لب خط جنب و جوش زیادی خواهید داشت؟

من برای همه حریفان احترام قائلم اما کارخودم را انجام می دهم. استقلال تیم سابق من است اما به نساجی تعهد دارم و سرمربی این تیم هستم.

من با کسی کاری ندارم. هرمربی مختار است برنامه خودش را داشته باشد اما من این طرز تفکر را ندارم. درمورد استقلال هم من تعصبم را زمان بازی دراین تیم نشان دادم و حتی گل قهرمانی استقلال درلیگ برتر ایران را زدم. آن دوران با استقلال به جمع 4 تیم برتر آسیا رسیدیم اما الان تمام فکر و ذکرم موفقیت نساجی در بازی شنبه و ادامه لیگ برتر است.

بار دیگر صعود پرسپولیس نماینده ایران به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می گویم. خوشحالم که نساجی مازندران هم سهم کوچکی دراین صعود داشت. همان طورکه می دانید با موافقت ما برای دو روز زودتر برگزار شدن بازی با پرسپولیس، نماینده ایران بیشتر استراحت کرد و موفق شد الدحیل را حذف کند. الدحیل مدت ها بود که شکست نخورده بود و 9 برد درلیگ قهرمانان این فصل داشت ولی 3 گل در آزادی خورد تا ثابت شود نساجی 10 نفره با آن شرایط و قضاوت اشتباه داور چقدرخوب برابرپرسپولیس قدرتمند ایستادگی کرده است. استقلال هم به نظرمن شایسته صعود به نیمه نهایی بود و بدشانسی جلوی پیشروی این تیم را گرفت.

*بعضی ها معتقدند جنب و جوش زیاد شما کنار زمین شباهت زیادی به حرکات دیه گو سیمئونه سرمربی آتلتیکو مادرید دارد؟

نه، من کار خودم را انجام می دهم. به هر حال بازیکن داخل زمین نیم نگاهی هم به حرکات سرمربی اش کنار زمین دارد و به نظرم از او روحیه و انرژی می گیرد. من هم سعی می کنم با جنب و جوش زیاد بازیکنانم را کوچ کنم و به آنها انرژی مثبت بدهم.

به هر حال برنامه بازی ها بر اساس قرعه کشی ریخته شده و این اتفاق افتاده است. با توجه به اینکه نساجی مازندران پس از ۲۴ سال به لیگ برتر صعود کرده و سال ها از سطح اول دور بوده است برای ما بهتر بود با بازی مقابل تیم های دیگری مسابقات را آغاز کنیم. با وجود این بدشانسی و قرعه سخت معتقدم بازی های بعدی شرایط نساجی را در ادامه لیگ بهتر می کند.

* در آستانه بازی با استقلال چه صحبتی با هواداران نساجی دارید؟

هواداران و تماشاگران نساجی همیشه حامی ما بوده و هستند. نیازی به توصیه یا درخواستی هم ندارند و مطمئن هستم روز شنبه ورزشگاه شهید وطنی را پر خواهند کرد. شنبه من، همکارانم در کادر فنی و به ویژه بازیکنان نساجی با دیدن ورزشگاه مملو از هوادار نساجی انگیزه و روحیه می گیریم.

* چه قولی به هواداران پر شور و شمار نساجی می دهید؟

در فوتبال حرفه ای قول نمی دهند ولی من و بازیکنان نساجی قول می دهیم همه وجود خود را برای برد و موفقیت مقابل استقلال بگذاریم و هواداران دوست داشتنی خود را خوشحال روانه منزل کنیم.

*بازی با استقلال چه تفاوتی با ۶ هفته گذشته داشته باشد؟

قبل از هر چیز امیدوارم بد شانسی و اشتباهات داوری دست از سر ما بردارد. بعد هم اینکه به اعتقاد من این بازی برای بازیکنان ما هم می تواند ویژه باشد. یک مسابقه ارزشمند که موفقیت در آن می تواند پایان بدشانسی های ما در این فصل و شروعی خوب برای یک فصل بهتر برای نساجی و همه هوادارانش باشد. امیدوارم با تمرکز بالا و حمایت نود و چند دقیقه ای طرفداران نساجی به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
, * شنبه باید به مصاف استقلال بروید چه احساسی دارید؟, * شنبه باید به مصاف استقلال بروید چه احساسی دارید؟,
,
,
,
, *این حرف به این معناست که شما برای برد به مصاف استقلال تهران می روید؟, *این حرف به این معناست که شما برای برد به مصاف استقلال تهران می روید؟,
,
,
,
, *آیا دربازی با استقلال تهران هم مثل بازی با پرسپولیس کنار زمین و لب خط جنب و جوش زیادی خواهید داشت؟, *آیا دربازی با استقلال تهران هم مثل بازی با پرسپولیس کنار زمین و لب خط جنب و جوش زیادی خواهید داشت؟,
,
,
,
,
,
,
,
, *بعضی ها معتقدند جنب و جوش زیاد شما کنار زمین شباهت زیادی به حرکات دیه گو سیمئونه سرمربی آتلتیکو مادرید دارد؟, *بعضی ها معتقدند جنب و جوش زیاد شما کنار زمین شباهت زیادی به حرکات دیه گو سیمئونه سرمربی آتلتیکو مادرید دارد؟,
,
,
,
,
,
, * در آستانه بازی با استقلال چه صحبتی با هواداران نساجی دارید؟, * در آستانه بازی با استقلال چه صحبتی با هواداران نساجی دارید؟,
,
,
,
, * چه قولی به هواداران پر شور و شمار نساجی می دهید؟, * چه قولی به هواداران پر شور و شمار نساجی می دهید؟,
,
,
,
, *بازی با استقلال چه تفاوتی با ۶ هفته گذشته داشته باشد؟, *بازی با استقلال چه تفاوتی با ۶ هفته گذشته داشته باشد؟,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه