اخبار داغ

با آغاز سال تحصیلی جدید؛

دبستان‌های کشور شکوفه‌باران شد/ ورود کلاس اولی‌ها به مدارس

دبستان‌های کشور شکوفه‌باران شد/ ورود کلاس اولی‌ها به مدارس
دبستان‌های کشور امروز شاهد حضور نوآموزان کلاس اولی هستند که وارد دوره رسمی آموزش می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سال تحصیلی جدید کلاس اولی‌ها که از آنها با عنوان «شکوفه‌ها» یاد می‌شود برای آشنایی بیشتر آنها با محیط مدرسه و معلم خود، از امروز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در سال تحصیلی جدید حدود یک میلیون و ۴۳۶ هزار کلاس اولی، وارد دوره رسمی آموزش می‌شوند و طعم شیرین کسب دانش را می‌چشند.

,

 رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: «امسال یک میلیون و ۴۳۶ هزار دانش آموز کلاس اولی(شکوفه‌های) و حدود یک میلیون نوآموز پیش‌دبستانی (غنچه‌ها) به مدرسه می‌روند».

,

 وی با اشاره به توصیه به مدیران مدارس مبنی بر اینکه مراسم شکوفه‌ها کمتر از یک ساعت باشد، افزود: «با توجه به اینکه نوآموزان و نونهالان سن کمی دارند و اولین روز مدرسه را تجربه می‌کنند و نباید خسته شوند، بهتر است مراسم ورود کلاس اولی‌ها کوتاه باشد».

,

به گزارش فارس؛کلاس اولی‌ها امروز با پدر یا مادر و حتی برخی با هر دو والدین خود به مدرسه آمدند و مورد استقبال گرم کادر مدرسه قرار گرفته‌اند؛ در هر مدرسه نیز متناسب با شرایط و در نظر گرفتن ایام محرم، برنامه ویژه‌ای برای این نوآموزان پیش‌بینی شده است.

,

البته امسال به دلیل همزمانی آغاز سال تحصیلی با ایام محرم، برخی مدارس، مراسم کلاس اولی‌ها را در نیمه شهریورماه یعنی قبل از شروع سال تحصیلی برگزار کردند و امروز برنامه‌ای نداشتند.

,

از فردا نیز سال تحصیلی در تمام مدارس کشور برگزار می‌شود و حدود ۱۴ میلیون دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیل را آغاز می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه