اخبار داغ

در رژه اقتدار یگان های نمونه نیروهای مسلح گلستان عنوان شد؛

مردم و مسئولین با رفتارهایشان بهانه دست دشمن ندهند/ دفاع مقدس ریشۀ انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشوراست

مردم و مسئولین با رفتارهایشان بهانه دست دشمن ندهند/ دفاع مقدس ریشۀ انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشوراست
استاندار گلستان گفت: دشمن در جلوی چشم ماست و در حوزه اقتصادی عزم جزم کرده است تا تا به کشور آسیب بزند و همه دستگاههای اجرایی و قوای قضایی و نهاد های اطلاعاتی امنیتی باید وحدت خود را حفظ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما،سید مناف هاشمی در رژه نیروهای مسلح در گرگان اظهارکرد:همانطور که امام خمینی و رهبر انقلاب فرمودند نیروهی مسلح اعم از ارتش و سپاه و بسیج و.. متکی به  ایمان مردم  است و آنچه داریم همه متعلق به اراده مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

استاندار گلستان گفت: اگر در جنگ 8 ساله این مردم شجاع نبودند جمهوری اسلامی نمی توانست به این جایگاه بالایی که در دنیا دارد برسد.

,

Rejhe 1

, Rejhe 1,

وی افزود:امروز بیش از هر زمان دیگر کشور ما به وحدت احتیاج دارد و هم مرم و هم مسئولین نباید در این زمان به دست دشمن بهانه دهند.

,

استاندارگلستان بیان کرد: دشمن در جلوی چشم ماست و در حوزه اقتصادی عزم جزم کرده است تا تا به کشور آسیب بزند و همه دستگاههای اجرایی و قوای قضایی و نهاد های اطلاعاتی امنیتی باید وحدت خود را حفظ کنند.

,

وی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند با توجه به قدرت نظامی ایران اسلامی دشمن جرات حمله به این کشور را ندارد .

,

هاشمی گفت: شهدا الگوی ما هستند و ما نیز راه آنان را ادامه می دهیم.

,
دفاع مقدس ریشۀ انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشوراست
, دفاع مقدس ریشۀ انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشوراست,

حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گنبدکاووس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اذعان کرد: در دفاع مقدس عموم مردم و همچنین نیروهای نظامی با الهام از آموزه های عاشورا در مقابل زیاده خواهی های دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و حماسه آفریدند.

,

, ,

وی افزود: مقاومت و ایثار این ملت در سالهای حماسه و افتخار دفاع مقدس زمینه ساز پیشرفت در زمینه های مختلف علمی، عمرانی و نظامی شد.

,

امام جمعه گنبد ادامه داد: در دفاع مقدس همه در کنار هم قرار گرفتند و با تکیه بر فرامین امام راحل نگذاشتند ذره ای از خاک کشورمان در دست دشمن بیفتد و امروز نیز با نقش بی بدیل مقام معظم رهبری شاهد اقتدار بی نظیر ایران اسلامی هستیم.

,

حجت الاسلام ترابی با عنوان اینکه امروز نیز با یک نگ ترکیبی روانی و اقتصادی دشمن مواجه هستیم اضافه کرد: امروز با نمایش اقتدار نیروهای نظامی کشورمان روسفیدتر خواهیم شد و آن کسانی که روسیاهی برای آنها خواهد ماند دشمنان ما یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود خواهند بود.

,

وی ابراز امیدواری کرد با درک درست شرایط از سوی مردم ، مسئولین و رعایت انصاف از هر دو طرف مسیر این جنگ ترکیبی به روشنی طی شود و مهمترین کار در این راه امید دادن به مردم به عنوان بالاترین معروف است.

,

امام جمعه گنبدکاووس روز رژه نیروهای مسلح را روز تماشای اقتدار و عزت دانست و گفت: همدلی میان اقوام ، مسئولین و مردم در مسیر پرنور خدمت به مردم ، انقلاب اسلامی ، راه شهدا و امام  نیز در شهرستان گنبد مایۀ امید مردم و نیروهایی است که می خواهند برای مردم کار کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: علی رغم تلاش دشمنان با تحمیل جنگ روانی برای کمرنگ کردن مناسک عزاداری مردم بصیر گنبد با درک درستی که از قیام امام حسین(ع) دارند با شکوه و نظم بالاتری در عزاداری های امسال حضور یافتند.

,

حجت الاسلام ترابی افزود: گمان برخی این است که مردم ما خیمه هایشان را از خیمه امام حسین(ع) جدا کرده اند و حس و حال مردم برای دفاع از انقلاب کمرنگ شده است اما حضور پررنگ مردم مراسمات محرم به ویژه روز عاشورا امامزاده یحیی بن زید(ع) که یکی از ذخایر این شهرستان است ، این گمان آنها را باطل کرد.

,

امام جمعۀ گنبدکاووس صحنه های زیبایی که از حضور پررنگ مراسمات اهل سنت با عناوین مختلف صدقه دادن و برگزاری مراسمات در ارادت و محبت به امام حسین(ع) به تصویر کشیده شد را مایۀ سرافرازی ، چشم روشنی و افتخار به ویژه در شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد و گفت:  این همدلی و همراهی در گنبدکاووس همیشه بی نظیر بوده وهست.

,

به گزارش راه دانا به نقل از زرین نامه؛ سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه پاسداران علی آبادکتول در تجمع عاشورایی که با حضور خانواده معظم شهدا، حجت الاسلام ریاحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان، حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، هدایتی کتولی فرماندار، مسئولین ادارات و اقشار مختلف بسیجیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه ها و از خودگذشتگی های رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی است و تقارن این هفته با ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع)، پیام آور ایستادگی، مقاومت و سازش ناپذیری جمهوری اسلامی ایران مقابل ظالمان جهان است.

, زرین نامه؛ , زرین نامه, زرین نامه, ؛ ,

بسیجیان مقتدرانه پای انقلاب ایستاده اند

, بسیجیان مقتدرانه پای انقلاب ایستاده اند,

tajamo1

, tajamo1,

وی با اشاره به سخن «هیهات من الذله»امام حسین (ع) در روز عاشورا، اذعان کرد: امروز بسیجیان با روحیه دوران دفاع مقدسی و فرهنگ عاشورایی در پاسداری از انقلاب اسلامی تحت زعامت ولایت مطلقه و حکیمانه فقیه، مقتدرانه ایستاده است.

,

زمانی تصریح کرد: مسئولین باید قدردان ایستادگی بسیج باشند و از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره بگیرند.

,

دفاع مقدس مجموعه ای ماندگار از رشادت های رزمندگان 

, دفاع مقدس مجموعه ای ماندگار از رشادت های رزمندگان ,

tajamo1

, tajamo1,

حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این مراسم ۹۵ ماه حماسه، ۲ هزار و ۹۰۰ روز جوانمردی و ایثارگری، ۱۶۳ عملیات و تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر و رزمنده در جنگ تحمیلی، اذعان کرد: دوران دفاع مقدس، مجموعه ای ماندگار از رشادت ها و دلاورمردی های شهدا و رزمندگان برای دفاع از خاک و کیان میهن اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما عزت آفرید، اظهار کرد: آنچه ما را پیروز و رژیم بعث عراق را به عقب نشاند، اطاعت جوانان و رزمندگان از ولایت فقیه بود، امروز نیز اطاعت از ولایت مطلقه ی فقیه برای پیروزی مقابل جبهه استکبار، بر همه ی ما یک تکلیف است.

,

هدایتی کتولی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در این سال ها از شرایط سختی برای پیشرفت و توسعه عبور کرده، افزود: امروز هم که در شرایط سختی قرار داریم، باید دست به دست هم داده، از ولایت پیروی کرده و حامی دولت باشیم، تا از این گردنه سخت عبور کنیم.

,

راز ماندگاری انقلاب اسلامی

, راز ماندگاری انقلاب اسلامی,

tajamo1

, tajamo1,

حجت الاسلام علیرضا ریاحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرگان هم در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از عاشورای حسینی است.

,

وی با اشاره به راز ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بزرگ مردی همچون امام خمینی (ره) با تمام وجود و داشته اش در رأس این انقلاب قرار گرفت و سربازان و شهدای انقلاب اسلامی نیز همچون شهدای عاشورا مخلصانه برای دفاع از دین اسلام ایستادند که این ایستادگی همچنان ادامه دارد و شهدای مدافع حرم نمونه ای از همین استمرار است.

,

وی مولفه سوم در راز ماندگاری انقلاب اسلامی را وجود مردم با بصیرت، شجاع و انقلابی کشورمان دانست و گفت: دشمن از پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و اقتدار انقلاب اسلامی می هراسد، چرا که همواره همه ی نقشه ها و توطئه هایشان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به واسه همین پشتیبانی مردم نقش بر آب شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه