اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران:

تعامل آموزش‌وپرورش و اولیا بزرگ‌ترین پشتیبان برای دانش‌آموزان است

تعامل آموزش‌وپرورش و اولیا بزرگ‌ترین پشتیبان برای دانش‌آموزان است
مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: اولیا دانش آموزان نیز به آموزش‌وپرورش اعتماد کنند و این تعامل میان آموزش‌وپرورش و اولیا می‌تواند بزرگ‌ترین پشتیبان برای تربیت دانش‌آموزانی باشد که در محیطی آرام به خودسازی، پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی خود بیندیشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عسکری نیکزاد بعد از ظهر امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در مدرسه مرحوم علی‌اصغر فقیه جویبار بابیان اینکه 537 هزار و 540 دانش‌آموز در 4 هزار و 865 مدرسه استان طی سال تحصیلی جدید حضور خواهند یافت اظهار کرد : طی سال تحصیلی 97-98 تعداد دانش‌آموزان پیش‌دبستانی یا نوآموز استان 40 هزار نفر و تعداد کلاس‌ اولی‌ها نزدیک به 45 هزار نفر است.

نیکزاد بابیان اینکه تربیت نیروی انسانی مقدمه توسعه همه جوامع به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: مدرسه‌ها در پرورش فرزندان این مرزوبوم در ساختن کشوری قدرتمند نقش برجسته‌ای دارند، بنابراین همه باید بکوشیم تا نسلی خوب تحویل جامعه داده و دانش‌آموزانی پرسشگر و خلاق تربیت کنیم.

وی با تأکید بر آموزش‌وپرورش مشارکتی، تصریح کرد: نقطه شروع همه پیشرفت‌ها برای افراد و جامعه مدرسه است و همه‌چیز از مدرسه شروع می‌شود و بچه‌ها از مدارس یاد می‌گیرند که بزرگ شوند و بزرگ فکر کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران بابیان اینکه آموزش‌وپرورش به تجربه اولیا نیاز دارد، یادآور شد: همچنین اولیا دانش آموزان نیز به آموزش‌وپرورش اعتماد کنند و این تعامل میان آموزش‌وپرورش و اولیا می‌تواند بزرگ‌ترین پشتیبان برای تربیت دانش‌آموزانی باشد که در محیطی آرام به خودسازی، پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی خود بیندیشند.

نیکزاد در پایان با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و محرم حسینی، گفت: امسال مهر دانایی بامحبت امام حسین (ع) همراه شده است و ما از خاندان عصمت و طهارت کمک می‌طلبیم تا بتوانیم نهایت تلاش خود را برای آماده‌سازی و مهیاکردن زمینه‌های تعلیم و تربیت فراهم کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه