اخبار داغ

با حمایت ستاد توسعه فاوا و مرکز همکاری‌های تعاملات بین‌المللی معاونت علمی؛

پکیج حمایتی حضور شرکت‌ها در پاویون ایران جیتکس ۲۰۱۸ ارائه شد

پکیج حمایتی حضور شرکت‌ها در پاویون ایران جیتکس ۲۰۱۸ ارائه شد
پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جیتکس دوبی برگزار خواهد شد و در این مسیر با حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، امکانات ویژه‌ای به‌منظور حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در تعلق می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛  سال گذشته پاویون جمهوری اسلامی ایران برای معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی فعالان صنعت فاوای ایران در نمایشگاه ایران جیتکس برگزارشده و امسال نیز علی‌رغم افزایش نرخ ارز با ارائه‌ی تسهیلاتی باکیفیت سال‌های قبل برگزار خواهد شد. لذا با حمایت سازمان توسعه تجارت برای مشارکت‌کنندگان در پاویون جمهوری اسلامی ایران ۳۰ تا ۵۰ درصد هزینه‌های غرفه به‌صورت یارانه تا سقف ۲۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود، که با جدیت در حمایت از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان توسعه تجارت برای حمایت امیدواریم حضور در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته اندکی ارزان‌تر تمام شود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


بر اساس این گزارش؛ سی‌وهشت مین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از ۲۲ تا ۲۶ مهرماه در مرکز تجارت جهانی شهر دوبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود و ۴۷۰۰ شرکت از ۱۰۰ کشور جهان در آن حضور دارند؛ این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده‌ی تخصصی از ۱۴۰ کشور دارد؛ درنتیجه محل مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های صنعت ICT است.

لازم به ذکر است؛ پکیج مشارکت در پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ شامل اختصاص کانتر و امکانات متعارف پاویون به همراه ویزا و اقامت در هتل با مبلغ ۱۲۰۰۰ درهم است.

,
,
,
,

پایان پیام /ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه