اخبار داغ

اجتماع عظیم هیئات مذهبی استان قم برگزار شد؛

آیت الله نظری منفرد: حادثه اهواز نشان داد که کینه دشمنان از انقلاب تمامی ندارد

آیت الله نظری منفرد: حادثه اهواز نشان داد که کینه دشمنان از انقلاب تمامی ندارد
آیت الله نظری منفرد به حادثه تروریستی امروز در حاشیه رژه نیروهای مسلح اشاره کرد و بیان داشت: عوامل ضدانقلاب در سالیان گذشته تمام تلاش‌شان را کردند تا مردم را از انقلاب جدا کنند اما هیچ گاه به اهداف شوم‌شان نرسیده و نخواهند رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، اجتماع عظیم هیئات مذهبی استان قم بعد از نماز مغرب و عشاء در میدان روح الله شهر مقدس قم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

این مراسم که هرساله در تاریخ 12 محرم با محوریت هیئات مذهبی برگزار می شود امسال نیز با حضور گسترده مردم انقلابی قم همراه بود.

,


در ابتدای این مراسم آیت الله نظری منفرد به بیان مصیبت های اهل بیت اشاره کرد و ولایتمداری اصحاب امام حسین (ع) را مورد الگویی برای سعادت بشر عنوان کرد
 

,
,
,

وی در همین رابطه اظهار داشت: اینکه می بینید اصحاب امام حسین (ع) تا آخرین لحظه با امام ماندند و ایشان را یاری کردند، به این خاطر بود که در اوج ولایت مداری و معرفت الله قرار داشتند، اصحاب امام حسین (ع) همه سختی‌ها و مشقات را به جان خریدند و خداوند به آنها توفیق شهادت در رکاب امام حسین را عطا کرد.
 

,
,

این مدرس حوزه علمیه قم بیان داشت: این وعده الهی است که  « اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم » مردم انقلابی ایران ۵۰ سال است که پای اعتقادات شان ایستاده‌اند ۱۰ سال قبل از انقلاب و ۴۰ سال بعد از انقلاب؛ مطمئن باشید که مقاومت مردم ایران در برابر ظلم و کفر زمان در پیشگاه خداوند بی پاداش نخواهد ماند.

,


آیت الله نظری منفرد به روند پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی اشاره داشت و عنوان کرد: رهبری خردمندانه امام راحل و همدلی مردم، مهم ترین نقش را در پیروزی انقلاب به همراه داشت و زمینه ساز جنبش های انقلابی شد.
 

,
,
,

این مدرس حوزه علمیه قم  همچنین به حادثه تروریستی امروز در حاشیه رژه نیروهای مسلح اشاره کرد و بیان داشت: عوامل ضدانقلاب در سالیان گذشته تمام تلاششان را کردند تا مردم را از انقلاب جدا کنند اما هیچ گاه به اهداف شوم شان نرسیده اند و نخواهند رسید؛ آخرین نمونه از عنادورزی دشمنان با انقلاب اسلامی حادثه امروز در اهواز بود که جان چندین تن از مردم عزیز و سربازان والامقام کشورمان را گرفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه