اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

حادثه تروریستی اهواز آخرین حادثه نبوده و قطعا هم نخواهد بود / دشمن ضعیف تر از آن است که بتواند به نظام مقدس کشور ضربه ای وارد کند

حادثه تروریستی اهواز آخرین حادثه نبوده  و قطعا هم نخواهد بود / دشمن ضعیف تر از آن است که بتواند به نظام مقدس کشور ضربه ای وارد کند
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حادثه تروریستی اهواز نخستین حادثه نبوده و قطعا آخرین نیز نیست چرا که دشمنان نظام از زمان پیروزی نظام تا به امروز به قصد ضربه به این نظام مقدس همیشه مشکلات و اقدامات کوردلانه‌ای بر علیه این نظام انجام داده اند اما دشمنان بدانند ضعیف تر از آن هستند که بتوانند ضربه ای به کشور و نظام وارد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده عصر دیشب در جلسه شورای اداری اردبیل با تسلیت و تبریک شهادت چند تن از رزمندگان و هموطنان کشورمان در اهواز وگرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز و شهادت چند تن از هموطنان نشان داده دفاع باقی است و حادثه تروریستی اهواز نخستین حادثه نبوده و قطعا آخرین نیز نیست چرا که دشمنان نظام از زمان پیروزی نظام تا به امروز به قصد ضربه به این نظام مقدس همیشه مشکلات و اقدامات کوردلانه‌ای بر علیه این نظام انجام داده اند اما دشمنان بدانند ضعیف تر از آن هستند که بتوانند ضربه ای به کشور و نظام وارد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بحث محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین مباحثی است که مسئولان استانی باید به آن توجه کنند و سپاه حضرت عباس استان در این حوزه فعالیت می‌کند و همان طور که ماشین‌آلات تیپ 37 سپاه استان علی‌رغم این که در مرزهای شمال غربی مستقر بوده در داخل استان اردبیل برای محرومیت‌زدایی به کارگرفته شده‌اند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: استان اردبیل دارای روستاها و مناطق محروم زیادی است که باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و نظامی و انتظامی برای محرومیت‌زدایی همکاری کرده و بتوانیم مناطق محروم استان را از محرومیت خارج کنیم.

,

بابازاده با اشاره به مشکلات اقتصادی نیز تصریح کرد: امام راحل با گفتمان اسلامی و حرکت در مسیر سیدالشهدا(ع) و کمک مردم پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زده و از دوران پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دوران سختی را تجربه کردیم که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به دوران دفاع مقدس و حمله بی‌رحمانه عراق با حمایت بسیاری از کشورها به ایران اشاره کرد.

,

وی اظهار کرد: به خاطر پیروزی از ولایت فقیه و اعتقاد به ولایت فقیه باید تمامی نیروهای مسلح در کنار مردم برای دفاع از خاک و ناموس این کشور ایستادگی کردند و رزمندگان استان اردبیل در این جنگ هشت ساله نقش بسزایی داشتند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در زمان هشت سال دفاع مقدس توسط خیران استان انجام شد و امروز نیز شاهد این موضوع هستیم که استان اردبیل در کمک به مدافعان حرم جزو رتبه‌های برتر کشور است.

,

بابازاده افزود: قطعا اگر همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان و نهادهای دولتی و اجرایی باشد رمز عبور از مشکلات اقتصادی همدلی و وحدت خواهد بود و همان طور که در دوران هشت سال دفاع مقدس وحدت و همدلی رمز موفقیت بوده است.

,

وی اظهار کرد: استان اردبیل 3 هزار و 400 شهید در جنگ هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب  اسلامی کرده که باید از ایثار و از خودگذشتکی این رزمندگان درس بیاموزیم و بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمن تنها با سپاه مخالف نیست بلکه مخالفت دشمنان با اسلام و پیروزی از مکتب حسینیت است که نباید اجازه دهیم برخی سخنان تفرقه‌آمیز سبب از بین رفتن وحدت و همدلی در داخل کشور شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه