اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش پلدشت خبر داد؛

۱۱۰ مدرسه در پلدشت فعالیت خود را آغاز کرد/ آغاز سال تحصیلی ۸ هزار و ۳۱۳ نفر دانش آموز پلدشتی

۱۱۰ مدرسه در پلدشت فعالیت خود را آغاز کرد/ آغاز سال تحصیلی ۸ هزار و ۳۱۳ نفر دانش آموز پلدشتی
رییس آموزش و پرورش پلدشت گفت: طی سال تحصیلی جدید در شهرستان پلدشت ۱۱۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی با ۴۱۶ کلاس درس فعالیت خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجتبی طالبی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۹۷  گفت: کار آماده سازی مدارس در قالب پروژه مهر از اوسط مرداد ماه شروع شده و اهم اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: یک باب مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی در شهر نازک افتتاح و نیز ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه و ۳ کلاسه به ترتیب در روستای حسن کندی و قوچکندی در طول هفته دولت کلنگ زنی شد و در حال حاضر مدارس ۳ کلاسه ساری سو، دو کلاسه عبدالعلی کندی و یک کلاسه مرادلو با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت آماده افتتاح تا پایان مهر ماه سال جاری است.

,

 

,

وی اظهار کرد: از محل طرح هجرت نیز ۴ مدرسه و بیش از ۲۰ کلاس درس رنگ آمیزی و شاداب سازی شده است.

,

 

,

رییس آموزش و پرورش پلدشت افزود: فاز دوم طرح مدارس با هزینه سازمان منطقه آزاد ماکو در حال اجرا است و در این طرح ۱۳ مدرسه در حوزه بهداشت محیط، سرویس های بهداشتی، آبخوری در دست مرمت و بازسازی هستند.

,

 

,

به گفته وی ۳ کلاس کانکسی در روستای ذاکرلو، حاجی صوفی تا پایان مهرماه توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان حذف و تبدیل به کلاس سازه ای می شود.

,

 

,

طالبی گفت: محوطه مدارس شهری زینبیه و رسول اکرم(ص) آسفالت ریزی شده است و تا پایان مهر ماه محوطه مدرسه فاطمه الزهرا(س) آسفالت ریزی می شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: ۸۶۰ بسته حمایتی از طریق سازمان منطقه آزاد ماکو و ۵۰۰ بسته نیز توسط اداره کل نوسازی تهیه شده است که از امروز توزیع می شود.

,

 

,

وی در خصوص سال تحصیلی جدید اظهار کرد: طی سال تحصیلی جدید در شهرستان پلدشت ۱۱۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی با ۴۱۶ کلاس درس فعالیت خود را آغاز کرد.

,

 

,

رییس آموزش و پرورش پلدشت افزود: ۲۵۱ کلاس درس دوره ابتدایی، ۸۶ کلاس در دوره متوسطه اول، ۷۴ کلاس متوسطه دوم، کاردانش و فنی حرفه ای و ۵ کلاس درس نیز در مدرسه استثنایی دایر است.

,

 

,

طالبی در خصوص دانش آموزان گفت: آمار پیش بینی شده برای دانش آموزان ۸ هزار و ۳۱۳ نفر است که نسبت به سال تحصیلی گذشته ۶٫۸۲ درصد رشد نشان می دهد.

,

 

,

وی تصریح کرد: دانش آموزان دوره ابتدایی ۵ هزار و ۱۵۰ نفر،  متوسطه اول  ۱هزار و ۸۸۷ نفر و ۱هزار و ۲۷۶ نفر در دوره متوسطه دوم است.

,

 

,

رییس آموزش و پرورش پلدشت افزود: بزرگترین مدرسه شهرستان نیز مدرسه شهید ناصر علیزادگان با بیش از ۳۶۰ نفر دانش آموز و کوچکترین مدرسه نیز مربوط به روستای چاتوکندی و قیقاج هر کدام با ۵ نفر دانش آموز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه