اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

دانش آموزان نزد معلمان امانت هستند/ دفاع مقدس، درس ایثار و شهادت به ما داد

دانش آموزان نزد معلمان امانت هستند/ دفاع مقدس، درس ایثار و شهادت به ما داد
فرماندار میاندوآب گفت:دانش آموزان نزد معلمان امانت بوده و آینده سازان جامعه هستند و معلمان و دبیران باید نسبت به این مسئولیت توجه لازم را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در میاندوآب با تسلیت ایام محرم و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ما هر چه داریم از محرم و صفر است و امام حسین(ع) به ما درس ایثار و شجاعت و شهادت می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه امام حسین(ع) برای احیای دین قیام کردند، افزود: امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اهداف قیام امام حسین(ع) بود.

,

وی با اشاره به اینکه رسالت معلمان همان رسالت انبیا است، گفت:انبیا و ائمه اطهار(ع) هدایتگر جامعه بودن و امروز نیز دبیران و معلمان در محیط آموزش و پرورش همان رسالت انبیا را دارند و دانش آموزان را تربیت و هدایت می کنند.

,

امیری به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: رزمندگان و نسل اول و دوم انقلاب در جبهه های نبرد حق علیه باطل درس ایثار و شجاعت و شهادت را به ما آموختند.

,

فرماندار میاندوآب هم چنین با تاکید بر وحدت، اتحاد و همدلی اظهار کرد: اختلاف داشتن یعنی آب به آسیاب دشمن ریختن و همه احزاب سیاسی و افراد باید در نظام اسلامی وحدت داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه با زیر سوال بردن مسئولان چیزی حل نمی شود، افزود: باید اتحاد داشت و کسانی که مانع از اتحاد و وحدت هستند را کنار زد.

,

امیری در پایان گفت:دانش آموزان نزد معلمان امانت بوده و آینده سازان جامعه هستند و معلمان و دبیران باید نسبت به این مسئولیت توجه لازم را داشته باشند و به خوبی در این مسئولیت انجام وظیفه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه