اخبار داغ

درخواست استاندار سمنان از دانش‌آموزان:

مسئولان کشور را در جنگ اقتصادی یاری کنید

مسئولان کشور را در جنگ اقتصادی یاری کنید
استاندار سمنان در آیین زنگ مهر و مقاومت از دانش‌آموزان خواست مسئولان را در جنگ اقتصادی در برابر دشمنان یاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین بازگشایی مدارس استان سمنان صبح امروز با نواختن زنگ «مهر و مقاومت» توسط استاندار سمنان در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این آیین که ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار، دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و جمعی دیگر از مسئولان نیز در آن حضور داشتند، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید و نیز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور به برکت فداکاری و مجاهدت شهدای عظیم الشان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه اول مهر روز آفرینش تفکر، اندیشه و عبودیت است گفت: معتقدم همه چیز از اول مهر آغاز می‌شود چراکه سرنوشت یک ملت در تحصیل علم و دانش رقم می‌خورد.

,

چاوشی افزود: بدون تردید اگر مدرسه ما، مدرسه علوی و حسینی باشد بذر محبت اهل بیت عصمت و طهارت (س) را در قلبها نهادینه خواهد کرد و شاهد گره خوردن مهر تحصیلی با مهر حسینی خواهیم بود.

,

وی با اشاره به نقش معلمان در نظام تعلیم و تربیت کشور تصریح کرد: فرصت تربیت بندگان صالح خداوند متعال، فرصتی کم نظیر است که همه معلمان باید قدر آن را بدانند.

,

نماینده عالی دولت در استان سمنان با یادآوری خروج آمریکا از برجام از دانش‌آموزان سراسر استان پرسید: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، نقش دانش‌آموزان برای کمک به پیشبرد برنامه‌های کشور چیست؟

,

چاوشی با بیان اینکه ما پیروان سید‌الشهدا (ع) و فرزندان عاشورا هستیم اظهار کرد: با چه روشی می‌توانیم جنگ اقتصادی دشمن را بر علیه خودش بکار ببریم و این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم؟

,

وی تلاش برای مهارت‌آموزی را یکی از راههای کمک به اقتصاد کشور برشمرد و گفت: دانش‌آموزان استان سمنان به این سوال پاسخ دهند که چگونه می‌توان با مهارت‌آموزی، صرفه‌جویی و رفتار اجتماعی مناسب در برابر هجمه‌ دشمنان ایستادگی کرد.

,

استاندار سمنان با اشاره به مجاهدت‌های تاریخی ملت ایران در برابر استکبار در ادوار مختلف خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران پرتو کوچکی از نهضت تابناک حسینی بود و پرچم عدالتخواهی را در عصر کنونی برافراشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه