اخبار داغ

بیش از ۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است

بیش از ۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اردبیل از پرداخت بیش از ۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان اردبیل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دشتی در بازدید از غرفه پایگاه خبری تحلیلی سبلان درگفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهارداشت:  ۹ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند استان اردبیل پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

دشتی بیان کرد: راه‌اندازی «صندوق امداد ولایت» یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد است که با یاری هر چه بیشتر خیران می‌توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات مددجویان را رفع کنیم.

, .,

وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۳ نفر از مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شش ماهه نخست سال‌جاری از صندوق امداد ولایت، تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند، افزود: پایین‌ترین نرخ کارمزد و ضمانت آسان از جمله مزیت‌های صندوق امداد ولایت است که بر این اساس نیازمندان با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌توانند گرهی از مشکلات خود بگشایند.

, .,

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه 4 میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده است، اعلام کرد: ۳۲۴ مددجو با دریافت تسهیلات اشغال‌زایی از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در شش ماهه نخست سال‌جاری وارد بازار کار شده‌اند.

, .,

دشتی با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد برای توانمندسازی خانوار تحت حمایت است، گفت: سپرده‌گذاری هر چه بیشتر خیران در صندوق امداد ولایت موجب می‌شود تا بتوانیم مددجویان بیشتری را از تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی بهره‌مند کنیم تا به استقلال اقتصادی دست یابند.

, .,

وی به پرداخت 4 میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند استان اردبیل اشاره کرد و افزود: با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مشکلات هزار و ۷۱۶ نفر از مددجویان رسیدگی شد تا بخشی از گرفتاری‌های آنها برطرف شود.

, .,

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه حدود ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیز به خرید و ساخت منزل مسکونی برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل کمک شده است، افزود: احداث مسکن و ایجاد سرپناه برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از جمله خدمات با اهمیت این نهاد به مددجویان است تا از سرپناهی مقاوم و مناسب بهره‌مند شوند.

, .,

دشتی با اشاره به اینکه دو نیکوکار نیز در قالب «وام خیران» به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند، گفت: خیران در قالب این طرح، تسهیلات کارگشایی از کمیته امداد استان اردبیل دریافت کرده و در اختیار مددجویان قرار می‌دهند و خود اقساط آن را پرداخت می‌کنند.

, .,

وی با بیان اینکه سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت استان اردبیل به ترویج سنت قرض‌الحسنه در جامعه کمک خواهد کرد، افزود: سپرده‌های خیران در قالب‌های مختلف درمانی، تعمیر و بهسازی مسکن و تأمین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان به صورت کاملا قرض الحسنه در اختیار خانوار تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند استان اردبیل قرار می‌گیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه