اخبار داغ

روحانی اهل سنت:

مسئولین نسبت به تفرقه افکنان هوشیارتر باشند

مسئولین نسبت به تفرقه افکنان هوشیارتر باشند
روحانی اهل سنت گنبدی در واکنش به حادثه اهواز ضمن محکوم کردن این سانحه دلخراش گفت: عده ای در تلاشند تا بین نظام و مردم تفرقه ایجاد کنند و انتظار ما از مسئولین این است که هر چند تا کنون هوشیار عمل کرده اند اما در قبال این افراد هوشیار تر از گذشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، آخوند محمد مختوم نژاد امام جمعه حاجی قوشان گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: هر چند مردم ما آگاه هستند و فریب این تحرکات تفرقه انگیز را نمی خورند اما باید مقابل شیطنت های ناچیز این افراد ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

وی ادامه داد: عده کمی نیز در داخل هم فریب دشمن را می خورند که امثال آنها در صدر اسلام و زمان امام حسین(ع) هم بودند.

,

آخوند مختوم نژاد اذعان کرد: این افراد جیره خواران یزید و یزیدیان را سرمشق خود قرار داده اند و به دنبال بر هم زدن وحدت بین شیعه و سنی هستند.

,

این روحانی اهل سنت یادآور شد: جامعۀ اهل سنت این حرکات ناجوانمردانه را محکوم می کند و در کنار برادران تشیع تا قیام قیامت برای اهداف انقلاب در صحنه است.

,

وی همچنین تصریح کرد: نقش رهبر در جامعه نقشی محوری است ما خدا را شاکریم که رهبری بصیر و آگاه داریم که مردم ما گوش به فرمان ایشان هستند چرا که جامعۀ بدون رهبری آگاه ،انقلاب آن مانند انقلاب مصر رو به زوال می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه