اخبار داغ

معاون برنامه ریزی ،اداری و مالی فرماندار اردبیل:

مشوق‌های سرمایه‌گذاری بیشتری در اردبیل اعمال شود

مشوق‌های سرمایه‌گذاری بیشتری در اردبیل اعمال شود
معاون برنامه ریزی ،اداری و مالی فرماندار اردبیل گفت: برای تحقق اشتغال پایدار و توسعه استان جلب و جذب سرمایه گذاران با اعمال مشوق های لازم ضرروی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،حسین وطن دوست امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری اردبیل، با تاکیدبر اهمیت سرمایه‎گذاری در مناطق محروم اظهارداشت: سرمایه گذاران مناطق محروم باید بیشتر حمایت شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: برای محرومیت زدایی از مناطق محروم و ایجاد اشتغال در این مناطق ضروری است بانک های عامل هم برای پرداخت تسهیلات بانکی مساعدت لازم را ‎داشته باشند.

,

معاون برنامه ریزی ،اداری و مالی فرماندار اردبیل  تنها راه ایجاد اشتغال  را جذب سرمایه دانست و بیان کرد: دولت  اشتغال را در دستور کار قرار داده است و همه مکلف‎ایم بستر و زمینه سرمایه گذاری را فراهم کنیم از این رو باید بانک ها در پرداخت تسهیات اشتغال تسریع کنند.

,

وی میزان پرداختی بانکها به معرفی شدگان  را رضایت‎بخش ندانست و گفت: برای تحقق اشتغال پایدار جذب سرمایه گذاران با اعمال مشوق های لازم یک اصل مهم است که نباید از آن کوتاهی کرد.

,

وطن دوست تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اردبیل را گامی موثر در حذف بروکراسی اداری و ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌ گذاران دانست.

,

وی  گفت: موانع سرمایه گذاری و اشتغال با هدف رونق تولید و اشتغال در اردبیل برطرف می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه