اخبار داغ

فرمانده انتظامی گچساران:

عامل قتل جوان گچسارانی دستگیر شد/برادر کشی به دلیل اختلافات خانوادگی

عامل قتل جوان گچسارانی دستگیر شد/برادر کشی به دلیل اختلافات خانوادگی
سرهنگ موسوی: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد قاتل برادر مقتول بوده که با تلاش ماموران پلیس ، متهم صبح امروز و در شهرستان باشت دستگیر و به عمل خود به صراحت اعتراف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرمانده انتظامی شهرستان گچساران، از دستگیری عامل قتل جوان ۲۸ ساله گچسارانی خبر داد و افزود : قاتل، برادر مقتول بوده که بر اساس اختلافات خانوادگی، این جنایت اتفاق افتاد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,



سید محمد موسوی در این باره گفت: شب گذشته طی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر گچساران ، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

,
,
,



وی افزود : در بررسی های پلیس مشخص شد جوان ۲۸ ساله ای با سلاح گرم به قتل رسیده ،که بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، دستگیری عامل یا عاملان این جنایت در دستور کار قرار گرفت.

,
,
,


موسوی تصریح کرد : در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد قاتل برادر مقتول بوده که با تلاش ماموران پلیس ، متهم صبح امروز و در شهرستان باشت دستگیر و به عمل خود به صراحت اعتراف کرد.

,
,


وی با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته در وقوع قتل توسط ماموران کشف شد ، در ادامه افزود : قاتل علت این جنایت را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

,
,



سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل ، موضوع به بازپرس پرونده اعلام و برابر هماهنگی های لازم مقرر شد تا متهم جهت ارائه توضیحات و صدور قرار قانونی به مقام قضایی معرفی شود.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه