اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

اصناف نقش مهمی در فرهنگ سازی و مقابله با جنگ اقتصادی دارند/ با مخلان و خاطیان در بازار بدون اغماض برخورد شود

اصناف نقش مهمی در فرهنگ سازی و مقابله با جنگ اقتصادی دارند/ با مخلان و خاطیان در بازار بدون اغماض برخورد شود
فرماندار میاندوآب گفت: نیاز امروز ما فرهنگ سازی برای مقابله با جنگ اقتصادی است که در این بین نیز اصناف و اتحادیه های صنفی نقش مهمی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ناصر امیری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در میاندوآب که در فرمانداری این شهرستان و با حضور روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد، اظهار کرد: نیاز امروز ما فرهنگ سازی  برای مقابله با جنگ اقتصادی است که در این بین نیز  اصناف و اتحادیه های صنفی نقش مهمی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه آمریکا امروز برای عدم خرید نفت ایران توسط کشورها رایزنی و تلاش می کند، افزود: به حول قوه الهی، مشکلات برطرف شده و دشمنان در توطئه ها و نقشه خود نیز ناکام خواهند ماند.

,

وی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در چند ماه اخیر به صورت مرتب در شهرستان میاندوآب تشکیل می شود، گفت: تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ می شود، باید در بازار اعمال شده و از اختلال و سواستفاده سودجویان جلوگیری شود.

,

امیری با تاکید بر اینکه بازرسی، تعزیرات و دستگاههای نظارتی باید به وظیفه خود در راستای تنظیم بازار به نحو احسن عمل کنند، تصریح کرد: همه موظف هستند بر اساس سیاست های تنظیم بازار به پیش رفته و باید با خاطیان، محتکران و افرادی که سبب اختلال در بازار اقتصادی می شوند، برابر قانون برخورد شود.

,

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: همه باید احساس مسئولیت کرده و با خاطیان هرکسی که باشند، بدون اغماض و چشم پوشی برخورد شود، حتی اگر آن فرد وابسته به کسی یا جایی باشد.

,

وی با بیان اینکه باید دست به دست هم داده و اتحاد هم را در مقابل دشمنان و آمریکا حفظ کنیم، افزود: کسانی که در گفته هایشان توهین می کنند، عامل هرج و مرج و تفرقه هستند و باید این را در نظر داشته باشیم که ما در مقابل شهدا پاسخگو هستیم واین را بدانیم که مشکلات حل شدنی است.

,

امیری در ادامه با تاکید بر تنظیم و کنترل قیمت ها در بازار، گفت: همه ما نقش مهمی در کنترل بازار داریم و نباید بگوییم ” به من چه” و از سوی دیگر دستگاه های مربوطه نیز باید با بازرسی و نظارت بر بازار با متخلفان برخورد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه