اخبار داغ

مدرسه ۱۲ کلاسه در سردشت کلنگ زنی شد

مدرسه ۱۲ کلاسه در سردشت کلنگ زنی شد
مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه محله “هدف مارغان” با اعتبار تخصیصی ۲۰ میلیارد ریال در این شهر کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یوسف حسن پور امروز در مراسم کلنگ زنی طرح مدرسه ۱۲ کلاسه شهر سردشت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان، افزود: ساخت این پروژه به صورت مشارکتی و از محل اعتبارات ملی شرکت بازآفرینی شهری ایران به نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بوده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر آموزش و پرورش سردشت بیان کرد: زمین این طرح نیز توسط اداره راه و شهرسازی سردشت به مساحت یکهزار و ۱۶۹ مترمربع اهدا شده که در سه طبقه ساخته و مدت یکسال برای اتمام آن نیاز است.

,

فرماندار سردشت هم گفت: ستاد بازآفرینی در سطح استان تشکیل شده و یکی از حوزه های مهم و تاثیرگذار و نیرو محرکه سایر دستگاه های اجرایی است که نگاه جامعی به بحث توسعه و توزیع متناسب امکانات در سطح شهر با توجه به نیازها دارد.

,

نژاد جهانی اضافه کرد: در سطح شهر سردشت بافت فرسوده حاشیه زیادی وجود دارد که امیدورایم بخش قابل توجهی از اعتبارات در این راستا برنامه ریزی شود.

,

وی تجهیز مدارس پس از ساخت آنها را یکی از اولویت دارترین بحثها عنوان کرد و افزود: چالشی که طرح های افتتاحی شهرستان پس از ساخت با ان مواجه هستند تجهیزشان بعد از ساخت بخش فیزیکی است به همین جهت از اداره کل توسعه و نوسازی مدارس استان انتظار داریم که فاصله اتمام ساختمان با تجهیز آن به صفر برسد.

,

امام جمعه سردشت نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: دانش آموزان سرمایه های اجتماعی این مملکت هستند و توجه به آموزش و تربیت آنها در صدر بسیاری از امورات قرار دارد.

,

ماموستا محمد واوی افزود: بافت نامتناسب رشد این شهر به شکلی است که شاهد توزیع ناعادلانه فضای آموزشی در آن هستیم و ساخت چنین مدرسه ای در این مکان یکی از ارزشمندترین کارها است.

,

وی با انتقاد از تاخیر چندین ساله در برخی از پروژه های شهرستانی پس از کلنگ زنی آنها گفت: برخی از کلنگ زنی ها به فراموشی سپرده می شوند و امیدوارم مسئولان با همت و تلاششان در زمان تعیین شده این طرح را تحویل و تجهیز کنند.

,

بر اساس این گزارش ، ۲۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز در سالتحتصیلی جدید مشغول تعلیم و تربیت در سطح شهر و روستای سردشت هستند اما کمبود کلاسهای درس و تخریبی بودن مدارس از مشکلات بارز آموزشی در این شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه