اخبار داغ

لیگ دسته سه کشور؛

شاهین تنگستان تیم لردگان را 6 تایی کرد + تصاویر

شاهین تنگستان تیم لردگان را 6 تایی کرد + تصاویر
شاهین بندر عامری تنگستان اولین بازی خود را در مرحله اول لیگ دسته سوم کشور با یک برد پر گل به پایان رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، شاگردان بهنام ابولی در ورزشگاه شهر اهرم به مصاف شاهین لردگان رفتند و با نتیجه ۶بر۱ مهمان را با شکست بدرقه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

میلاد دریانوردی ۲ بار،بهنام رحیمی ۲ بار ،احمد امینی و محمد حیدری از دیگر گلزنان شاهین عامری در این بازی بودند.

,

در حاشیه این دیدار:

, در حاشیه این دیدار:,

این بازی در ورزشگاه شهر اهرم برگزار شد که لطفی نژاد رییس هیات فوتبال شهرستان تنگستان برای برگزاری هر چه بهتر این بازی تلاش ویژه ای داشت.

,

, ,

حضور ۲۰۰ نفر طرفدار شاهین بندر عامری خود را به اهرم رسانده بود تا تیمشان را حمایت کنند،آنها ۹۰ دقیقه به لیدری جمشید پولادی شاهین را تشویق کردند.

,

بهنام ابولی سرمربی شاهین بندر عامری یک تیم جوان و دونده که همگی بومی استان هستند را برای حضور در لیگ سه آماده کرده،آنها با یک فوتبال هجومی و تکضرب حریف را با ۶ گل شکست دادند.

,

, ,

برخی بازیکنان و اعضای کادر باشگاه سپاهان خورموج دیگر نماینده استان در این گروه نیز در ورزشگاه اهرم حضور داشتند تا بازی رقبای هفته های آتی را تماشا کرده باشند.

,

به دلیل عدم حضور داور هرمزگانی و نرسیدن آنها به بازی،قضاوت این دیدار به داوران برازجانی رسید که بدون هیچ مشکلی قضاوت کردند.

,

, ,

قاسم سلامت دروازبان اهرمی شاهین بندر عامری در نیمه اول از ناحیه فک و صورت به شدت آسیب دید اما با تعصب مثال زدنی تا دقیقه نود و صورت بانداژ شده بازی را تمام کرد.

,

شوت زیبای احمد امینی هافبک تنومند شاهین عامری از فاصله ۴۰ متری که وارد دروازه شاهین لردگان شد، ورزشگاه را به وجد آورد.

,

, ,

بازوبند کاپیتانی شاهین بندر عامری بر بازوی مدافع راست این تیم سجاد صفدرنیا بسته شده بود و این بازیکن ۹۰ دقیقه در جناح راست تیمش در حملات و کارهای تدافعی حضوری به موقع داشت.

,

, ,

در این دیدار حجت السلام فقیه دادستان شهرستان تنگستان، جعفریان سرپرست اداره ورزش و جوانان تنگستان، درویشی بخشداردلوار، پوررضا رئیس اداره امور آبفار شهرستان تنگستان، عباس لطفی رئیس هیات فوتبال شهرستان تنگستان و مهدی موزیری رئیس هیات بومی و روستایی شهرستان بازی را از نزدیک تماشا کردند.

, رئیس اداره امور آبفار شهرستان تنگستان, رئیس اداره, تنگستان,

, , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه