اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل

برگزاری یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز ساعت 10 صبح فردا در مسجد جامع شهر ایردموسی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدارشکر عبدی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، از برگزاری یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل خبر داد و اظهارداشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز ساعت 10 صبح پنجشنبه 5مهر در مسجد جامع شهر ایردموسی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:  سخنران این یادواره حجت الاسلام سید سیاح و مداح نیز حسن فتحی است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام  و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه یک امر اساسی است که در این راستا برگزاری یادواره شهدا امری مهم به شمار می رود.

,

وی تاکید کرد: برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید برگزاری یادواره‌های شهدا را در جامعه به حد اعلی رساند که این مسئله به توجه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه نیاز دارد.

,

عبدی گفت: در دوران جنگ اقتصادی کنونی می‌توان با داشتن علم روز نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی و در مقابل هجمه‌های دشمنان به شکل مناسب و قابل قبول عمل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه