اخبار داغ

رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان:

تلاش داریم مشکلات کامیونداران در سریع ترین زمان حل شود/ کاهش تعرفه های گمرکی به داد رانندگان می رسد؟

تلاش داریم مشکلات کامیونداران در سریع ترین زمان حل شود/ کاهش تعرفه های گمرکی به داد رانندگان می رسد؟
رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان گفت:گرانی قطعات یدکی و لاستیک از مهمترین مشکلات امروز رانندگان برون شهری استان زنجان محسوب می شود که تلاش داریم این مشکلات در سریع ترین زمان حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،در اول خردادماه سال جاری بود که برخی ازکامیون‌داران در اقدامی صنفی و در اعتراض به ثابت بودن نرخ کرایه‌ها، افزایش قیمت بیمه‌ها، عوارض اتوبان‌ها، کمیسیون بالای باربری‌ها، هزینه بالای تعمیرات و قیمت بالای لوازم‌یدکی دست به اعتصاب زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

امروز با گذشت سه ماه از این اعتصاب بازهم مشکلات این قشر حل نشده است و این صنف به دنبال حل مشکلات خود هستند.اگر چه در استان زنجان وضعیت کامیونداران نسبت به سایر استان ها مطلوب بود اما مشکلاتی نیز از زبان این صنف همواره در رسانه ها منتشر شده است.

,

رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به مشکلات کامیونداران  در سال جاری، اظهار داشت: در حال حاضر رانندگان در زمینه تامین قطعات یدکی، لاستیک و سایر لوازم مورد نیاز با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

,

سعید مصطفوی با بیان اینکه تلاش داریم این مشکلات در سریع ترین زمان حل شود، افزود: با وجود اینکه بار هست اما گرانی توان رانندگان را کاهش داده است.

,

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی نرخ کرایه در خرداد ماه سال جاری، گفت: با وجود افزایش قیمت قطعات یدکی نرخ کرایه افزایش نیافته است.

,

این مسئول نبود امنیت در جاده ها را یکی دیگر از مشکلات رانندگان عنوان کرد و افزود: فعالیت عده ای از معاندان و ضد انقلاب موجب ترس و واهمه این صنف شده است.

,

رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان قیمت لاستیک را در حال حاضر متفاوت عنوان کرد و افزود: گاهی قیمت ها تا 5 برابر افزایش یافته است.

,

مصطفوی با اشاره به کاهش تعرفه های قطعات یدکی گمرک به شش درصد،گفت:امیدواریم قطعات ارزان تر شده و مشکلات حل شود چرا که در غیر اینصورت مشکلاتی به سایر طبقات جامعه وارد می شود که راضی به این موضوع نیستیم.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نیز در این زمینه اظهار داشت: دور جدید توزیع لاستیک از امروز آغاز شده است و128 حلقه توزیع می شود.

,

مدقالچی با اشاره به مراکز عرضه لاستیک در استان زنجان، خاطرنشان کرد: در پایانه بار صبای زنجان و ترمینال اتوبوسرانی زنجان لاستیک عرضه می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان های  خدابنده و ابهر هم انجمن صنفی رانندگان نسبت به توزیع لاستیک اقدام کرده است.

,

این مسئول بیان داشت: اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملین فروش نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: براساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه، پس از بررسی موضوع،حواله لاستیک راصادر می شود.

,

مدقالچی تعداد رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای دارای کارت هوشمند در استان زنجان 4 هزار و 626 نفر در زمینه باربری عنوان کرد و افزود: در بخش مسافربری نیز 843 نفر فعالیت می کنند.

,

وی افزود: روزانه به طور متوسط یک هزار و800 بارنامه از استان زنجان صادر می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه